Fabia start niet meer...

stef7

Nieuw lid
Goeiemiddag forum leden, mijn Skoda Fabia start niet meer. kan het zijn dat er iets mis is met de centrale vergrendeling en er een veiligheid in werking treed? De 2 voorste deuren openen maar de achterste en kofferbak blijven dicht. Het is geen elektronisch slot en sleutel. Ik heb 's morgens afgesloten aan de passagierskant en 's avonds geopend aan de passagierskant, heeft dat er iets mee te maken? Ik hoor ook geen klik als ik de deur open alleen een dof geluid...Ik heb ook de batterij opgeladen dus ik veronderstel dat het hier ook niet aan ligt? Iemand een oplossing?

Fabia 123

Forumguru
Branden lampjes op dashboard wel bij de startpoging? Zo niet dat kan de accu dood zijn en helpt opladen ook niet meer.
Starten met startkabel naar een andere auto helpt dan wel.

stef7

Nieuw lid
2de sleutel geprobeerd, geen reactie, zit geen leven in. Geen brandende lampjes, heb met andere auto proberen op te laden via startkabels. Achterruitenwisser heeft nog effe bewogen voor de rest alles dood... Misschien eens proberen met oplaadaccu?

Huibert

Forumguru
Lijkt op een accu die gewoon stuk is. Heb dit met mijn vorige Fabia gehad, ene dag werkte alles perfect en de volgende dag helemaal niets meer. Je kunt ook even de spanning meten op de polen van de accu met en zonder belasting dan weet je het zeker.

Spierings

Forumguru
Lijkt mij ook gewoon een defecte accu..
Kun je hem wel over starten?

Kan ook een gevalletje cheape startkabels zijn, sommige zijn zo slecht dat je niet eens een wagen kunt over starten...

Wat is een oplaadaccu?

stef7

Nieuw lid
Ik probeer het straks nog eens met andere startkabels of met een jumpstarter (oplaadaccu). Alvast bedankt voor jullie hulp!

Fabia 123

Forumguru
Ik heb dezelfde kwaal ook een keer gehad.
De ANWB heeft gestart is achter mij aangereden naar de garage die was al dicht dus heeft de ANWB mij weer naar huis gebracht.

Bovenaan Onderaan