Fabia SW Greenline GT

CDO

Forumguru
Vandaag onderweg een Skoda Fabia SW gezien met een soort van GT pakket er op en dikke zwarte wielen. Kwam bij een niet nader te noemen dealer vandaan uit de regio Zwolle / Rouveen. Even op de site gekeken en daar stond hij als ook te koop. Ik heb verder geen enkele relatie met deze dealer.

Zilver met zwarte accenten, ik wist niet dat een Fabia er zo dik uit kon zien, wat een prachtige auto.:rockon:

Is dit een officiële uitvoering of een dealer die het snapt en zelf een actiemodel heeft gemaakt???

Iemand meer info over deze auto? Leek wel alsof er een zwarte grille in zat en zwarte getinte koplampen en zwarte wielen maar ik kon niet alles zien zo snel.

erik2907

Actief lid
Even door de foto's geklikt, geen climatronic, geen multifunctioneel stuurwiel, geen navi, lijkt een standaard uitvoering met andere velgen en een lijstje meer en minder. Best aan de prijs als je hem naast de prijslijst houdt en dit voor een demo auto.

Noord26

Forumguru
Die velgen zijn erg tof, maar verder een standaard auto voorzien van wat zwarte kunststof en Monte Carlo (zwarte getinte) koplampen. Persoonlijk zou ik dan liever gaan voor die opties die Erik aan gaf..

CDO

Forumguru
@ deusjevo dat is hem! Ik kon in het voorbij rijden natuurlijk niet zien wat er allemaal wel en niet op zat qua specs, maar dde buitenkant stond me wel aan. Ik vergelijk hem met de andere greenlines die ik dagelijks zie maar dan is dit (van de buitenkant dan) toch wel een fraaie verschijning. Even afgezien van de prijsstelling: als ik een Fabia Combi GL zou gaan rijden zou hij er ook zo ook moeten zien!!

CDO

Forumguru
@brik en en is ook een optie! Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Jouw specs van binnen en deze buitenkant, geen gekke combinatiee denk ik.

Fabia

† In Memoriam
Erg apart om te zien, inderdaad erg jammer dat er voor die prijs niet eens climatronic op zit. Ik vind de kleur niet mooi, zou 'm liever in het rood zien met al die extra's. Volgens mij is het dashbordkastje erg bekrast als ik goed naar de foto's kijk.

Hetzer

Forumguru
Vergeet niet dat de velgen en zwarte accenten bij elkaar zo tegen de 2000 euro kosten, dus de prijs valt nog wel mee, het is ook een demo, dus er valt te onderhandelen.

alexis

Lid
Inderdaad, Monte Carlo grill (heb ik ook op mijn witte FC GL) en koplampen, en de spatbord beschermers van Superskoda (heb ik nog een set van te koop, zie betreffende forum). Ziet er wel gelikt uit, maar als je zoiets doet zou ik wel een FC GL met alle opties nemen .... dat verkoopt toch wat makkelijker.

Alexis

CDO

Forumguru
Spatbordbeschermers van Superskoda zijn van ABS gemaakt en deze set die ik gezien heb zeer zeker niet!! Dit ziet er veel beter uit dan ABS delen. Deze set lijkt heel sterk op het materiaal van de stootlijsten op de deuren.

No offense Alexis......

Bovenaan Onderaan