Fabia2 1.2HTP Ambition met Ambition Pack - mp3 aansluiting?

dEBASERpIX

Nieuw lid
Hallo

Momenteel overweeg ik de aanschaf van een Fabia 1.2HTP 70pk Ambition met pack Ambition. Heb hiervoor een (denk ik) interessante prijs gekregen maar vroeg me af hier standaard een aansluiting voorzien is voor een MP3-speler.
Heb als andere wagen een Octavia en daar was dat standaard voorzien.
Volgens de ene bron heeft de wagen dat wel, volgens de andere niet. Iemand die kan helpen?

Ridley

Forumguru
Voorstellen zou netjes zijn, maar over je vraag: is het een nieuwe of occasion? Volgens woon je in België en de uitrustingniveau's zijn daar net wat anders als in NL. Ik heb de Nederlandse folder hier voor me liggen en de 1.2 HTP wordt hier niet standaard geleverd met aux aansluiting (uitrustingsniveau is maar leverbaar tot Comfort). Als ik echter kijk naar het uitrustingsniveau van de Ambition is het daar wel weer standaard. Dikwijls komt dit standaard af fabriek als je voor een radio (dance of swing) kiest.

dEBASERpIX

Nieuw lid
Voorstellen zou netjes zijn, maar over je vraag: is het een nieuwe of occasion? Volgens woon je in België en de uitrustingniveau's zijn daar net wat anders als in NL. Ik heb de Nederlandse folder hier voor me liggen en de 1.2 HTP wordt hier niet standaard geleverd met aux aansluiting (uitrustingsniveau is maar leverbaar tot Comfort). Als ik echter kijk naar het uitrustingsniveau van de Ambition is het daar wel weer standaard. Dikwijls komt dit standaard af fabriek als je voor een radio (dance of swing) kiest.

Oei, sorry. Even kort voorstellen: ben een happy (Belgische) skoda-rijder. Heb nu een (tweede) Octavia en een oude fabia 1.9sdi die aan vervanging toe is.
Dealer was vandaag niet bereikbaar, vandaar mijn snelle post hier.
Iedereen bedankt voor de moeite.

laagvlieger

Forumguru
Ik heb een belgische Fabia, in Ambiente uitvoering (die nu ook Ambition heet) en ik heb een AUX-aansluiting waar ik met een kabeltje mijn MP3, laptop, mobiele telefoon, ... kan aansluiten. Dus ik neem aan dat jij dit ook hebt.
Succes verder!

dEBASERpIX

Nieuw lid
Ik heb een belgische Fabia, in Ambiente uitvoering (die nu ook Ambition heet) en ik heb een AUX-aansluiting waar ik met een kabeltje mijn MP3, laptop, mobiele telefoon, ... kan aansluiten. Dus ik neem aan dat jij dit ook hebt.
Succes verder!
Inderdaad! Net de dealer aan de lijn gehad en dat klopt. :)

Bovenaan Onderaan