fabriekaf Carkit verbindt niet met telefoon (Samung S3)

SkodaFC

Nieuw lid
Iemand een idee hoe ik mijn Carkit (fabriekaf in Fabia Greenline Businessline) kan pairen met mijn Samsung Galaxy S3?

Met een oudere Samsung, een nokia en mijn Ipod nooit een probleem gehad. Zodra ik de auto instapte herkende hij ze. Maar de Galaxy S3 krijgt gewoon helemaal geen verbinding.

Weet iemand of hier een oplossing voor is?

Groet en alvast bedankt voor de moeite!

Rallye

Forumguru
Goed om te weten: hoe oud is je Fabia en welke carkit heb je (mogelijk geplaatst onder de bijrijdersstoel)?

Philleuh

Actief lid
Met de Samsung Galaxy S3 had ik vaak problemen met andere toestellen te verbinden. Normaal kan je aanduiden dat deze zichtbaar is voor gekoppelde apparaten en dan zou hij wel moeten kunnen verbinden. Dat doet hij bij mij toch.

SkodaFC

Nieuw lid
Hoi Rallye, Skoda Fabia Combi juni 2012. Kan online niet meer terugvinden want ze hebben al hun greenlines uit de line up gehaald zie ik net. Maar het was de ingebouwde carkit. Zit die onder de bijrijderstoel?

SkodaFC

Nieuw lid
Met de Samsung Galaxy S3 had ik vaak problemen met andere toestellen te verbinden. Normaal kan je aanduiden dat deze zichtbaar is voor gekoppelde apparaten en dan zou hij wel moeten kunnen verbinden. Dat doet hij bij mij toch.

Thanks, maar bij mij lukt dat dus ook niet... :(

Joske

Forumguru
heb zo eens iets tegengekomen op het web:

De persoon in kwestie moest toen zijn wifi uitschakelen alvorens de BT te kunnen laten pairen met de wagen. Vervolgens kon dan wel de wifi ingeschakeld worden. (I know: klinkt als crap maar wie weet werkt het wel ;) )

jalex_h

Forumguru
Je zou het volgende eens kunnen proberen:
- verwijder, voor zo ver hij erin staat, de telefoon uit de carkit van je auto;
- gaan op je telefoon naar 'Instellingen' en vervolgens 'Applicatiebeheer';
- selecteer 'Alles' en vervolgens 'Bluetooth delen';
- selecteer 'Gegevens wissen' en bevestig deze keuze;
Start de telefoon nu opnieuw op en probeer het nogmaals.

SkodaFC

Nieuw lid
Dank voor al jullie tips zeg! Erg leuk dat er zoveel spontane en snelle reacties zijn gekomen! Ik ga straks even proberen. Mijn vrouw is nu weg met de auto :)

Groet en nogmaals dank!

Bovenaan Onderaan