Fabrieksbezoek

higgy

Forumguru
Ik ga vanaf 20/10/07 lekker een week naar Tsjechie op vakantie, en wil ook langs het fabrieksmuseum in het oude fabriekspand in Mlada Boleslav (zie http://www.skoda-auto.com/global/history/muzeum en http://www.skoda-auto.com/global/history/muzeum/contacts/ )
Twee vragen:
- ik maak uit de tekst halverwege op dat het, na afspraak, OOK mogelijk zou zijn de fabriek te bezoeken: iemand ervaring mee?
- wat bedoelen ze met 'de fabriek in Kvasiny'? (zie halverwege). Kvasiny ligt een dikke 2 uur rijden van Mlada Boleslav af, maar wat voor fabriek ligt daar dan?

Dank voor de reactie's!

In het najaar van 2002 vroegen kennisen van mij of we mee wilden een lang weekend naar tsjechie waaronder de fabrieksbezoeken van Skoda in Mlada Boleslav en Kvasiny.Hun dealer deed deze reis organiseren (tegen betaling,en het leuke was ik reed toen nog geen Skoda het heeft een enorme indruk bij mij achtergelaten waardoor mijn besluit om skoda tegaan rijden nogmaals heeft vergroot)Het was gewoon een super ervaring heb toch alwat fabrieken gezien waaronder Ford en de Nedcar.
In Mlada Boleslav lag toen:eek:.a: de Octavia,Fabia en motorenfabriek
En in Kvasiny (dicht bij poolse grens) De Superb en nu ook de Roomster geloof ik maar het is een flink stuk sturen.
Je kan inderdaad via het museum een afspraak maken maar volgens mij alleen door de weeks.
Veel fun

higgy

Forumguru
Vandaag mail gehad van fabriek, ben zowel in museum welkom als in fabriek. Lastig detail: de kids mogen de fabriek niet mee in...

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />

Lastig detail: de kids mogen de fabriek niet mee in...

[/ QUOTE ]
Als jij dan op de kinderen past dan kan ik de fabriek betreden...
471.gif

higgy

Forumguru
Vandaag bevestiging per mail gehad...ik zal niet zeggen was het maar vast oktober want dan was mijn vakantie naar Zweden in juli al voorbij, en dat komt eerst!

higgy

Forumguru
Nee, wellicht wel lego-land op de terugreis.
Lekker met lego-autootjes spelen...
wink.gif

Bovenaan Onderaan