Facelift Superb II

hemi24

Forumguru
Er zijn designfoto's op het net geplaatst van de facelift voor de Superb II:

Auto Tip: Superb dostane facelift, ale revoluci ne

Verder is er een vrijwel ongecamoufleerd model gespot met gewijzigd front en achterkant:

Skoda+Superb+facelift+rear+side.jpg
Skoda+Superb+facelift+front.jpg
Skoda+Superb+facelift+rear.jpg

Zo lijkt alles toch weer netjes in elkaar te vallen, aangezien al eerder dit jaar een gecamoufleerd model bij de Grossglockner was gespot.

Skoda Superb Facelift Spyshots (Gallery Photo #6)

spyshots-skoda-superb-facelift_6.jpg

Vraag ik mij nog altijd af, wat er schuil gaat onder die gecamoufleerde Octavia II Combi: is het een mule voor de Rapid combi of voor de Octavia III Combi?!?

spyshots-skoda-superb-facelift-medium_8.jpg

cloink

Actief lid
In Europa moeten we nog een paar maanden wachten, tot het derde kwartaal 2013
Waar haal je het feit dat we in Europa tot Q3 2013 moeten wachten? Dat zou nl. wel erg balen zijn, daar mijn huidige lease-Superb in mei ter vervanging wordt aangeboden en ik graag dan wel meteen een echt nieuwe zou willen... :icon_smile_dead:

IBV

Senior Member
Wat een lelijke kont. Lijkt verdacht op de mislukte Scorpio update van Ford indertijd.
Precies de reden dat ik er nooit meer een gekocht heb.

maartenv84

Senior Member
Ik ben heel erg benieuwd naar de facelift voor de combi. De achterkant van de Superb heb ik altijd al niet mooi gevonden (de eerste was gewoon de kont van een passat en bij de 2e vind ik het erwat minder chique uit zien). Met deze facelift wordt het naar mijn bescheiden mening wel beter. Al ligt het er inderdaad wel dik boven op dat de achterlichten uit de audi stal komen.

demauve

Nieuw lid
twijfel nog tussen octavia dsg (wachten op nieuw model) of superb combi greenline. Maar een 1.6 in de laatste doet me twijfelen. een 2liter is me te kostelijk (die heeft dsg)

030

Forumguru
Wat een verschrikking die Outdoor; voor de liefhebbers van onbehandeld plastic.

Die rendering ziet er wel hoopvol uit! Al zeggen die doorgaan niet zo heel erg veel.

sitechris

Donateur
Net als de Fabia Outdoor. Die zag ik laatst ook IRL rijden, wat een gedrocht is dat. Overigens ontopic, nieuwe Superb ziet er veelbelovend uit, als ze nu het kontje van de hatchback nog even aanpassen. Et voila, schitterende auto!

Bovenaan Onderaan