Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als alleen de lampen gefacelift zijn, waarom zou je dan helemaal de moeite nemen om de boel af te plakken om rondjes door de Alpen te kunnen gaan rijden?!?
Hopelijk blijft LED verlichting een optie, zodat je niet verplicht bent om met die dingen rond te rijden als je een Superb aanschaft/least. Blijf het namelijk nog steeds erg lelijk vinden, die kerstboomverlichting.
heel veel fabrikanten halen dit soort streken uit om aandacht te krijgen (kijk maar op hoeveel fora en in hoeveel bladen hier over gesproken wordt. Een auto met camouflage rond laten rijden op een handig tijstip en een handige plaats kost minder dan advertentieruimte kopen.........
Waarom denk je dat net nu VW de UP lanceert er een mini Opel gecamoufleerd gespot wordt.... wat een toeval of toch een marketing truc van de bovenste plank.
Ben ik nu zo blind of kan ik gewoon echt geen honingraat ontdekken in die gril? Lijkt me eerder een behoorlijk dichte gril?
Een Superb Greenline die net als die slowmotion en ecomotive modellen een dichte gril hebben om zo de cw waarde te verbeteren?
Lijkt me stug, maar misschien is dit een update voor de pre-facelift model van de O2 die nog als Octaiva Tour verkocht wordt als budget aanbieding? Er zitten ook geen mistlichten in de gigantische ondergril, dus dat zou een verklaring kunnen zijn...
Niet alleen de honingraat grill aan de onderkant valt op. De onderste lip steekt verder uit dan normaal. Lijkt mij toch echt een voorproefje van de RS. Als dit een facelift zou zijn hadden ze wel heel de auto afgeplakt. Zit volgens mij ook een spoilertje op de kofferbak, groter dan van de greenline.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.