Fahrbericht Skoda Roomster 1.2

Mark

Banned
Ziet er niet slecht uit, is wel zeer ruim.
Toch een paar opmerkingen;
*Wel zeer kleine ruiten in de voordeuren.
*hoedenplank?
*tankstop met sleutel.
*1.2 is dat wat niet licht voor zo'n auto, al ben ik er op mijn Fabia zeer tevreden van.
Verslag heb ik niet echt kunnen lezen, ben niet echt duitstalig aangelegd.
Zijn er ook al richtprijzen?

instapprijs vanaf een kleine 12.000 ennogwat euri(in duitsland).
model komt op mij wat "chaotisch" over maar het is zeker origineel ! lijkt me een prima aanbieding voor ene jong gezin wat een midi-mpv zoekt.

Fabia

† In Memoriam
Er stond gisteren in de Telegraaf ook een test van de Roomster. Heb de telegraaf hier liggen ben er alleen nog niet aan toe gekomen om het te lezen. Ben een beetje druk met werken.

Jpoers

Lid
er grappig model, van binnen ook zeer ruim. op het panorma view kan je goed het interieur zien, alleen zonde dat de laadvloer met de bank plat niet vlak is!

Jpoers

Lid
b0b1f53f244642c26fdcc6522e89344b_1.jpg

18e22baa440469672127da47c7a95885_1.jpg

jah je kan je hoedenplank ook lager leggen, maar waarom geen idee.

antwoord op je hoedenplank "Mark"??

41d2538d2b80ba9a85e7dc3b3763a262_1.jpg

en jah de tankdop is met sleutel, dit is hetzelfde als bij de VW caddy, dies ook alleen met sleutel.

Wallie

Lid
Denk dat het komt door de uitvoering die ze getest hebben. Mijn Equipe + Fabia heeft dat ook, komt door gebaseert te zijn op de Classic uitvoering. Nou ja, niet dat het mij stoort, doe hem toch nooit op slot... /forum/images/graemlins/wink.gif

MMM

Lid
/forum/images/graemlins/407.gif IIIIIIIIhhhhhhhh, wat een vreselijk en vreemd ontwerp. Er zitten best mooie details aan deze auto, maar het totaal slaat kant nog wal. /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif

Michel

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Fabia</font><hr />

Er stond gisteren in de Telegraaf ook een test van de Roomster. Heb de telegraaf hier liggen ben er alleen nog niet aan toe gekomen om het te lezen. Ben een beetje druk met werken.

[/ QUOTE ]

Hierbij de link naar het genoemde Telegraaf artikel:
http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=41326

richyk

Actief lid
Wat een afgrijselijk hok !! Daar stop ik niet eens m'n hond in en ik heb geeneens een hond, kun je nagaan /forum/images/graemlins/923.gif

In 1e instantie kreeg ik de rillingen over mijn rug. Net of de achterzijde van een andere auto omgekeerd achter de voordeuren hebben geplakt. Op de een of andere manier wordt het als je er wat langer naar kijkt acceptabeler. Zou best is zo'n auto kunnen zijn die na een gewenningsperiode gewoon leuk wordt. Maar vooralsnog zou ik hem liever niet voor de deur zetten.

Michel

Forumguru
Het heeft (helaas) toch wel wat (teveel) weg van een Renault Kangoo, Citroën Berlingo of Peugeot Partner. Mijns inziens teveel een busjesconcept. De Roomster lijkt van binnen op het eerste gezicht wel beter te zijn afgewerkt, maar ja, die buitenkant........

Maar misschien ziet hij er in het echt beter uit, dus laat ik maar niet te snel oordelen.

Fabia

† In Memoriam
Dat heb ik ook, eerst maar eens in het ecchie zien en dan kan je eindelijk echt oordelen.

Okki

Donateur
Mijns inziens net zoiets als de Toyota Yaris Verso, of de Mercedes Vaneo (of zoiets)

Verre van knap of knap van verre?

Maar ja, inderdaad..wellicht in het echt niet eens zo slecht.

Zo vindt ik de Fiat Doblo best wel aardig om te zien (stoer) en wat minder samengeplakt als bv. de Toyota Verso.

Mmmhh..ga toch maar voor een O2-16MPI-TT-BE denk ik.

Mark

Banned
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

18e22baa440469672127da47c7a95885_1.jpg

jah je kan je hoedenplank ook lager leggen, maar waarom geen idee.

antwoord op je hoedenplank "Mark"??

41d2538d2b80ba9a85e7dc3b3763a262_1.jpg

en jah de tankdop is met sleutel, dit is hetzelfde als bij de VW caddy, dies ook alleen met sleutel.

[/ QUOTE ]

Ik vroeg mij af waarom dat ze daar in godsnaam een hoedenplank in stoppen, een rolgordijn zou toch een stuk handiger zijn.
Wallie, als je het hebt over de tankstop met sleutel.
Hier hebben alle Fabia's vanaf de goedkoopste uitvoering een tankklepje dat van binnenuit te ontgrendelen is.

Bovenaan Onderaan