FAKRA blokje gesloopt en nu ?

Ik heb wat gesloopt in mijn auto.
Was met de radio aan het prutsen, nu heb ik het het witte blokje wat achter in de radio komt afgebroken van de antenne kabel.
Heb met century gebeld, ze konden het wel maken kost ongeveer € 100,- euro.
Vind dit een hoop geld om zo'n stekker te laten maken.
Heeft iemand een adres waar ik zo'n stekker kan bestellen? denk dat je zoiets er zelf wel aan kan zetten
Ik zal wel niet de eerste zijn wie dit is overkomen

Graag zie ik jullie antwoorden weer tegemoet.

Groet,
Ben

Zwapp.
Het is geen GPS antenne, het is de antenne voor de radio.

Er word een nieuwe stekken gemonteerd door Sentury groep, kost € 40,- euro
Stekkers zijn moeilijk te verkrijgen, en je hebt er speciaal gereedschap voor nodig.
Blij dat het weer gemaakt kan worden.
Deze topic kan worden gesloten, bedankt voor jullie hulp.

Joske

Forumguru
Bedankt voor alsnog hier terug te koppelen, misschien kan je dit topic nog versterken dmv foto's van de herstelling bij de heren van Sentury groep? ;)

Cordoba

Forumguru
Een andere handige site om moeilijk te verkrijgen auto-electronica onderdelen te vinden is Rick Donkers
Ik heb er zelf ook wel eens wat speciale stekkertjes gekocht, waar de dealer en allerlei electronica zaken mij een halve kabelboom wilden verkopen.

Beste mensen.
Ik heb het laten regelen bij Century Groep te Assen, men heeft twee nieuwe stekkers gemonteerd.
Kosten € 90,- euro.
Heb nu alles weer voor elkaar.
Iedereen bedankt voor het mee denken.

Zwapp

Forumguru
Ff een schopje van dit oude topic.

Ben ook aan het prutsen geweest... Dat ik de radio eruit schoof viel de draad van de fakra stekker af :mad: deze heeft blijkbaar klem gezet.
Nu ben ik eigenlijk niet van plan om 90euro uit te gaan geven hiervoor, heeft iemand nog een gouden tip?

Heb al gekeken voor een nieuwe stekker inclusief Krimptangen maar het lijkt mij toch niet veel meer dan een coaxiale draad aan een fakra stekker te krijgen, hoeft toch niet de wereld te kosten:sterretjes:

Bovenaan Onderaan