Favorieten opslaan in adresboek navigatie

Ik wil graag vaak gebruikte bestemmingen opslaan als favoriet. Ik heb een heel rijtje met laatst gebruikte reisdoelen, maar ik wil die opslaan als favoriet. Ik kan ze uitsluitend opslaan als reisdoel, niet als favoriet. De handleiding biedt geen uitsluitsel. Wie kan mij helpen?

Ik ging er vanuit, dat in alle Octavia's 3 dezelfde navigatie zou zitten, maar die veronderstelling is dus niet juist. Het gaat om een Amundsen in een Ambient Business.

Dennis Nijholt

Forumguru
maar het is dus een O3, las ik ff overheen...dan is het dus de MIB Amundsen , ik krijg me O3 volgende week daar zit een Columbus in

Ik zie eigenlijk niets staan op die bladzijde over het opslaan van favorieten. Ik heb de NL handleiding en die is eigenlijk het zelfde.

Dennis Nijholt

Forumguru
Destination in destination memory
The menu is displayed if the destination is in the destination or favourite memory.
Edit Edit the stored destination
Favourite Add or remove the destination to/from the list of favourites
Delete - Delete the destination
Store as - Edit and then store the destination » pae 7
Route opts. - Display a menu for setting the route parameters » page 34
Start - Start route calculation

Ik ben eruit. Je moet dus een bestemming eerst opslaan en daarna kun je 'm bewerken en opslaan als Favoriet. Maar ga dan niet je opgeslagen reisdoelen leeg halen, want dan ben je je Favorieten kwijt. Het rijtje Opgeslagen Reisdoelen ziet er dus het zelfde als als het rijtje Favorieten. Wat dan nog het nut is van Favorieten, ontgaat me op dit moment.

MarcoO2

Forumguru
Dit is een beetje de "een appel is fruit, dus fruit is een appel-redenering...". Ik kan bijvoorbeeld de 28 vestigingen van mijn werkgever opslaan, maar slechts de 5 kantoren waar ik het meeste kom als favoriet kiezen. Handig toch?

Ik heb een ander vraagje gerelateerd aan de navigatie.

Kan ik een route op de computer maken die ik kan importeren op het navigatiesysteem? (navigatiesysteem kan blijkbaar niet op coördinaten zoeken), en ik heb alleen de coördinaten van onze plaats van bestemming in Frankrijk omdat het adres niet geldig is op Google Maps of de Columbus.

Bovenaan Onderaan