vincentruys
Nieuw lid
Hallo, aangezien dit mijn eerste bericht is op dit forum zal ik mij eerst even voorstellen.
Mijn naam is vincent en ben in het bezit van een felicia 1.3 mpi uit 98.
Ik werk zelf bij een garage en zit in mijn laatste jaar van de studie autotechnicus
Ik heb de auto gekocht van mijn collega en heb de motor helemaal uit elkaar gehad en heb alle pakkingen en etc vervangen i.v.m kvs lekkage bij cilinderbussen.
Alleen heb ik nu iets waar ik nog steeds niet uitkom.
Als ik de auto heb warm gereden en parkeer hem daarna, en kom dan na een uur of wat terug dan slaat de auto onwijs moeilijk aan.
De temp meter geeft dan net even minder dan 70 graden aan.
Maar als ik een klein stukje heb gereden en de temp meter staat dan op de zelfde hoogte slaat hij prima aan.
Ik heb de diagnose computer er al aangehad en de enige storing was onderbreking labda sonde maar de fout was sporadisch.
De bedrading van de sonde is ook vernieuwd.
Ik heb ook de temp sensor vervangen en thermostaat.
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Mijn naam is vincent en ben in het bezit van een felicia 1.3 mpi uit 98.
Ik werk zelf bij een garage en zit in mijn laatste jaar van de studie autotechnicus
Ik heb de auto gekocht van mijn collega en heb de motor helemaal uit elkaar gehad en heb alle pakkingen en etc vervangen i.v.m kvs lekkage bij cilinderbussen.
Alleen heb ik nu iets waar ik nog steeds niet uitkom.
Als ik de auto heb warm gereden en parkeer hem daarna, en kom dan na een uur of wat terug dan slaat de auto onwijs moeilijk aan.
De temp meter geeft dan net even minder dan 70 graden aan.
Maar als ik een klein stukje heb gereden en de temp meter staat dan op de zelfde hoogte slaat hij prima aan.
Ik heb de diagnose computer er al aangehad en de enige storing was onderbreking labda sonde maar de fout was sporadisch.
De bedrading van de sonde is ook vernieuwd.
Ik heb ook de temp sensor vervangen en thermostaat.
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Alvast bedankt voor jullie hulp!