Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb mijn winterbanden gewisseld met behulp van een hydraulische garagekrik. Hierbij heb ik de felsrand van de dorpel beschadigd. Is het noodzakelijk om dit te laten repareren i.v.m roestvorming? Of zou een laag tectyl hier op aanbrengen voldoende zijn?
Het bekende probleem met ombuigen felsrand door gebruik krik
Moet zeker bescherm worden want ik neem aan dat nu de dikke laag beschadigd id en er metaal te zien is.
Als je zelf wil herstellen dan kan dit dmv een spray kit.
Zelf gebruik ik nog wel eens dit goedje: SPRAY-SEAL LS-M voor klassieker auto's. Dit kan later over gespoten worden. Tectyl zal zeker bruikbaar zijn maar is niet over te spuiten en slecht verwijderbaar als je het definitief wilt herstellen.
als hij zwaar beschadigd is zou ik het zeker wel bij (laten) werken ja, eerst schoon maken, indien nodig met een lakstift bijwerken en na drogen tectyl aanbrengen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.