Fervent Seat rijder bestelt Skoda..

Reizende

Actief lid
Na 3 zeer tevreden jaren in mijn Toledo 110 pk TDI Sport, moest de keuze gemaakt worden voor een nieuwe lease-auto!
Eerst maar eens langs de dealer voor de nieuwe Toledo..
Ongelooflijk wat een verschrikking, echt zonde. Vooral als je houdt van klassieke sedan-lijn.. Niet dus! Toen naar de VW dealer, Passat viel af (voor leasebudget viel er een standaard 1.9 TDI passat te leasen, saai!) Dan de Jetta maar een beetje aangekleed? Ongelooflijk duur voor wat je krijgt. Toen uiteindelijk naar Skoda. Gereden in de O2 Combi Eelegance 2.0 TDI. Was voor mij meteen klaar, super auto, goed weggedrag en zeer compleet. Komt februari 2006 en ik hoop dat ik er zeker zo veel plezier van ga krijgen als de Seat! Graag hoor ik ook de reacties van mensen die misschien iets minder positieve dingen hebben ontdekt t.o.v. hun vorige auto. Alhoewel ik ten zeerste betwijfel of ik daar reacties op krijg...

poekie

Actief lid
Hey man,
Gefeliciteerd met je keuze!
Er zitten hier op het forum nogal wat Ex-Seat rijders die een 110PK TD<font color="red">I</font> Sport hebben gereden.
Ik rijd nu de laatste kilometers in mijn Seat Leon 110 PK TD<font color="red">I</font> Sport op en neem dan ook de O2 TDI met 140 PK.

Toppertje /forum/images/graemlins/cool.gif

VEEJAY

Forumguru
Ik heb heerlijk genoten van mijn 110PK Toledo Signo. Nu is dat genot alleem maar toegenomen! Dus er staat je een hoop plzeier te wachten! Proficiat met je keuze!

Karstieman

Forumguru
Als je al hebt proefgereden weet je dat je er niet op achteruit gaat ! Goede keuze /forum/images/graemlins/smile.gif

Droopy

Actief lid
Ik ben bang dat je hier weinig slechte berichten hoort.
In ieder geval gefeliciteerd met je keuze, je zult er geen spijt van krijgen /forum/images/graemlins/smile.gif

Bovenaan Onderaan