Ff voorstellen ace10970

Hi allemaal,
Sinds juli 2022 in het bezit van een racing blue Kamiq 1.0 dsg sport business met 18" aero velgen. Heb het rooster voor laten wrappen voor een ruigere look.
Inmiddels iets meer dan 7000 km op de teller en heb nog geen spijt van de auto. Tijdens lange rit naar Italië heb ik in Duitsland kunnen ondervinden zat het echt een goede reisauto is. De sportstoelen zitten heerlijk maar ze moeten wel wat rechtop blijven wil je goede lendensteun hebben. Met de leuning in de relax stand gaat het je echt opbreken en heb je een extra steun nodig. Gelukkig hebben we daar AliExpress voor . Actieradius bijna 700 km met 4 personen en een dakkoffer vol pasta en wijn.
Tot nu toe nog geen problemen gehad behalve dat het Amundsen scherm soms wat traag opstart icm Android auto.
Dat dus ..

Update... Ondertussen staat de teller op bijna 11000 km : Amundsen heeft vorige maand een update gehad , lijkt nu ook beter de routes te ontvangen die ik met de app naar de auto stuur. Daarvoor gebeurde het vaak dat de auto gewoon geen route had ontvangen.
Stop start begint nu te irriteren. Dat geluid van de startmotor valt me nu, of beter op, of luider te worden.
Range is nog steeds gemiddeld 700 km. Rijstijl is redelijk stevig omdat de auto het toelaat . Het is en blijft lekker rustig in de auto door de goede isolering van het geluid van de wind en motorblok.

Sinds deze week is het ineens vaak niet meer mogelijk om een bestemming op de navigatie in te geven..werkt nu niet altijd omdat de internetverbinding niet lekker werkt lijkt het....

Update aug 2023: 42000 km gepasseerd en de auto rijdt nog steeds heerlijk. Net terug uit Spanje en met 4 personen, dakdrager en volgepakt mis je in de bergen net wat vermogen maar is het goed te doen. Enige minpuntje zijn de updates van Skoda. Geeft altijd aan dat er een update uitgevoerd kan worden tijdens het rijden. Echter kun je deze niet handmatig opstarten vanuit het menu.
Verder geen problemen.

Bovenaan Onderaan