FF voorstellen ... alsnog ;)

Renzo4000

Forumguru
Ik zie het regelmatig terugkomen dat men zich nog niet heeft voorgesteld en ik ben daar mooi tussendoor geglipt, althans niemand heeft mij tot op heden erop aangesproken :) ... Uiteraard heb ik alle forumregels gelezen maar ben ik er gewoon niet aan toe gekomen :D

Bij dezen dan alsnog, ik ben Rense aka Renzo4000 en heb reeds een Octavia in bestelling staan (zie handtekening). Op dit moment rijd ik een Megane Estate GT Line met EDC:

Deze auto bevalt me tot op heden uitstekend maar hij moet er alweer uit ivm einde leasecontract. Mijn volgende auto moest minimaal hetzelfde bieden als de Meg.

De shortlist was in mijn geval echt kort, namelijk de 308 vs Octavia. Beiden auto's zijn aan elkaar gewaagd voor hetgeen wat je ervoor betaalt. Na wat plussen en minnen was de conclusie dat de totaalscore van beide auto's nagenoegd gelijk was. Uiteindelijk twee offertes opgevraagd bij mijn leasemaatschappij en toen was het voor mij duidelijk dat de prijs de doorslag moest geven, het scheelde me toch al gauw 40 eur netto in het voordeel van de Octaaf.

Inmiddels loop ik hier al weer even rond en heb ik al veel info opgedaan die mijn dealer niet wist en heb hem daarmee alvast wat tips kunnen geven waaronder de Eibach's die geplaatst moeten gaan worden (waar op te letten qua aslast).

Gr,

Rense

• Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Hahaha, forum ban voor twee weken ben ik bang :)

Nee, minstens een half jaar met terugwerkende kracht, dus ingegaan de datum van je aanmelding (maart 2014, en eindigend september 2014)

:bloemen:Alsnog welkom Rense, ik hoop dat de bloemen ondertussen geen droogbloemen zijn geworden.;)

mmsol78

Actief lid
Welkom op het forum, ook de Megane is een mooie auto om te zien. Ben benieuwd naar hoe de Octavia eruit gaat zien.

Bovenaan Onderaan