FF voorstellen dan maar!

Ik ben nog redelijk nieuw op dit forum. Heb sinds 3 weken een Octavia II RS Tdi. Nou ja; zoek maar ff op wattie kan en doet als je het nog niet weet! Hahaha! Heb een Pioneer Avic navi drin, verder redelijk ''standaard''. 10 April gaat ie naar de tuner voor wat meer vermogen... alsof het nog niet genoeg is... inderdaad : ik wil meer!!! :aangenaam:

Ik zal regelmatig het forum blijven bezoeken!!

Wanneer is er weer eens een meeting of iets wat daar op lijkt mensen??:489:

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum ,
je zult ongetwijfeld veel vragen opgelost zien worden hier op het forum. Het zijn hier echt actieve leden , en dat vind ik zo leuk aan dit forum , ook heel begripvol .

Als ik het goed heb gelezen zou er een meeting zijn op zondag 4 Mei.

Gieliovd

Forumguru
Welkom Remco,

Weer een lid erbij. Mooie wagen zo te horen! Hoop dat je er veel plezier en veilige afstanden mee mag maken.

Fabia

† In Memoriam
Welkom :aangenaam: op dit gezellige forum. Heel veel plezier met je mooie wagen.

Hoi Remco,

Welkom op dit forum, ben zelf ook nog newbie hier. Gefeliciteerd met je RS en veel plezier ermee, waar ga je hem naar toe brengen voor extra power?

Gr.
Frank

Hoi Remco,

Welkom op dit forum, ben zelf ook nog newbie hier. Gefeliciteerd met je RS en veel plezier ermee, waar ga je hem naar toe brengen voor extra power?

Gr.
Frank

Naar de dealer waar ie aangeschaft is. Die laat er een ABT op los of hij gaat vandaaruit naar JDengineering. Het enige wat ik echt heb aangegeven is dat er geen gedonder mag zijn met garantie e.d. bij mn dealer. En daar zou hij voor zorgdragen!:cheer:

Bovenaan Onderaan