Ff voorstellen R1chard

• Onderwerp starter Deleted member 6398
  • Startdatum
D

Deleted member 6398

Hier een (bijna) Skoda rijder.
Als alles goed is breng ik woensdag mijn Avensis wagen 2.0D4d (2005) na 3 jaar weg, met pijn in mijn hart, dat wel.
Maar op de terugweg in de Octavia 2.0TDI (2008) zal dat gevoel wel een stuk minder zijn denk ik :laugh:.
Meer vermogen (140 pk), meer koppel, ook weer leren interieur, nieuwe bandjes eronder, nieuwe apk.
Heb er zin in, later, als ik hem heb meer over de eerste ervaringen.

Richard

D

Deleted member 6398

Eeeh, zit nog niet helemaal in de diverse uitvoeringen, maar zo ongeveer alles zit erop en aan, mis eigenlijk niks ten opzichte van de Avensis, behalve de stoelverwarming, errug lekker met leren bekleding :baby012:

Skodadude

Actief lid
Hoi R1chard,

Welkom, mijn collega is vorig jaar (eindelijk) overgestapt van een Avensid D4d (2007) naar een nieuwe Octavia en heeft nog geen moment spijt gehad.
Veel veilige kilometers toegewenst.

sitechris

Donateur
Ik heb een paar keer in die avensis gereden maar die auto kon me totaal niet bekoren. Saai in het kwadraat. De octi gaat je beter bevallen is mijn verwachting. 2.0 tdi blok is erg fijn blok btw

D

Deleted member 6398

De eerst 500 km zit erop, bevalt prima, mis alleen het inklappen (electrisch) van de spiegels bij parkeren tot nu toe geloof ik :smirk:

Bovenaan Onderaan