FF Voorstellen

Zo net aangemeld op het forum.

Ben druk aan het zoeken voor een leasebak.
Eigenlijk al de keus gemaakt, voor een ander merk/model (Seat Altea) ..alleen is de uitvoering niet meer leverbaar.

Dus dan weer opnieuw aan het zoeken geslagen, en eigenlijk al de keuze gemaakt voor een Skoda OII Combi Elegance.

Druk bezig met alles na vragen, en reken wat ik in leasebedrag kan krijgen.

-wel / geen nav
-wel / geen Xenon
-wel / geen sportonderstel + 17" LM

Dus er zullen nog wel de nodige vragen van mijn kant komen. /forum/images/graemlins/smile.gif

Val ik met 30jaar al in de categorie "Oude mensen", want anders moet ik toch alsnog voor een kale Altea gaan /forum/images/graemlins/smirk.gif

Vanmiddag even langs de dealer, om alles af te tikken. Kan de leasemaatschappij hem nog net dit jaar bestellen /forum/images/graemlins/24.gif

elcocheSKODA

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Oh ja, de Altea is voor oude mensen.... /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Daarom heb ik mijn Altea ingeruild voor een Octavia /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif.

Goede keus een Octavia i.p.v. een Altea.

blacktdi

Actief lid
ik heb ook heel lang zitten dubben over het nexus navigatie systeem, maar vind het veel te duur voor wat het bied. Een tom tom is veel voordeleger en werkt zeker net zo goed.
Het sportonderstel met de Pegasus zou ik zeker doen, staat de octi erg goed. ja de Xenon verlichting, vond dat de gewone verlichting al erg goed en dan ruim 800 euro extra betalen, ik vond het het niet waard. Dat bedrag ga ik nog extra investeren in een DVD systeem voor de kids.

ougie

Forumguru
Welkom op het forum. Ik rijd ook sinds kort Skoda en neem van mij aan, als je Skoda kiest voor Seat krijg je geen spijt. Veel luxe en kwalliteit voor weinig geld. Zo'n zes weken geleden vergelijking gemaakt met Golf, Toledo, Octavia en nog gekeken voor de nieuwe Jetta. Uiteindelijk gekozen voor Octavia (met net de kop eraf), dat laatste scheelde wel erg veel in de knip. /forum/images/graemlins/aangenaam.gif

Jan_Hein

Actief lid
Dus dan weer opnieuw aan het zoeken geslagen, en eigenlijk al de keuze gemaakt voor een Skoda OII Combi Elegance.

Druk bezig met alles na vragen, en reken wat ik in leasebedrag kan krijgen.

-wel / geen nav
-wel / geen Xenon
-wel / geen sportonderstel + 17" LM

Dus er zullen nog wel de nodige vragen van mijn kant komen. /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Het is een persoonlijke keuze. Wil je sportief of comfort?
Je kunt het zo gek maken als je wilt.
Hier op het forum word je veel wijzer en kom je tot een goede keuze.
Goedkoper kunnen we het niet maken, wel leuker........

Welkom op dit gezellige Forum (en je steekt er ook nog wat van op!)
Een goed half jaar geleden ben ik ook overgestapt naar Skoda. Dit was net als jij na veel het rekenwerk m.b.t. keuze merk en uitvoering. Tot op heden geen spijt!

Het is de volgende auto geworden:

Octavia Combi 1.9TDi Elegance, in de kleur: Sahara beige metallic.
Met de volgende opties:
- Xenon verlichting
- Stream radio/cd-speler
- Sportpakket met 17" "Pegasus" lichtmetalen velgen
- MaxiDOT intrumentenpaneel
edit: - Verwarmbare voorstoelen (om de vrouw blij te houden /forum/images/graemlins/489.gif)

Het grote wachten kan beginnen...verwachtte levertijd 6-8 weken? (is dit reeël??)

___JC___

Forumguru
Welkom en goeie keus! Had alleen de 2.0 TDI genomen /forum/images/graemlins/wink.gif

Levertijd 6 tot 8 weken werd mij ook verteld door de dealer maar helaas werd het 12 weken /forum/images/graemlins/frown.gif (aflevering gepland op 4 maart 2006)

Karstieman

Forumguru
Welkom en goeie keus! Had alleen de 2.0 TDI genomen /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

Niet iedereen kan dat betalen (of vind het nodig).. /forum/images/graemlins/tongue.gif

___JC___

Forumguru

[/ QUOTE ]

Niet iedereen kan dat betalen (of vind het nodig).. /forum/images/graemlins/tongue.gif

[/ QUOTE ]

Eens, ik bedoelde meer dat het dezelfde is als mijn volgende leaser muv de motor. Begrijp ook dat niet iedereen de extra munten over heeft voor een 2 liter ipv 1.9.
/forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Het was inderdaad kiezen of een 2.0 of 1.9, met als nadeel dat ik dan een "kale" auto(ruim begrip) /forum/images/graemlins/blush.gif had. Nu heb ik completere auto /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif, kon nu al niet eens iets meer verzinnen.

/forum/images/graemlins/regels.gifEn dit is misschien ook beter voor mijn <font color="pink">roze papiertje</font> ..heb wel eens de neiging, om er uit te halen wat er in zit.

Karstieman

Forumguru
Voor de /forum/images/graemlins/regels.gif welbekende 'bonnekes' is de cruise control ook een uitkomst!
Daarmee ga je ook niet 'per ongeluk' harder dan toegestaan.
De cruise control heeft zich bij mij zeker al terugbetaald ! /forum/images/graemlins/smile.gif

___JC___

Forumguru
@Karstieman

Jouw TDI is gechipt door Abt? Hoe bevalt dat?
Rij nu in een 180pk RS maar denk dat een gechipte 2.0TDI minstens net zo snel is. (muv eerste meters en top) /forum/images/graemlins/super.gif

bert

Lid

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

IPV Xenon en stoelverwarming heb je ook de 2.0 TDI. Heb zelf voor het rijgenot gekozen.

Maar goed 10 mensen 10 meningen. In iedergeval gefeliciteerd met je aankoop. Persoonlijk vind ik dat je een goede keus hebt gemaakt. Een Altea /forum/images/graemlins/confused.gif

Succes met wachten. /forum/images/graemlins/489.gif

Bovenaan Onderaan