Ik heet Frank, ik ben 62 jaar oud en na een reorganisatie, zoals dat zo mooi heet, zonder werk. Ik ga daar niet echt onder gebukt. Ik moets dus mijn lease Passat inleveren en nu rijd ik met veel plezier in een ex-demo Octavia 1.9 TDI met DSG en een boel andere leuke opties. Ik heb een lange lijst VAG auto's achter mij. Sinds 1977 diesel en sinds 1993 TDI. De eerst Golf diesel was wel een feest: veel geluid, voorgloeien, geen rembekrachtiger, van 0 to 100 duurde wel even. Maar evengeod schoot het wel op, en een halve gulden per liter diesel. Nu echt wel feller en dan die DSG; dat is telkens weer een feest.
Ik vind ook dat motto "Simply Clever" erg op zijn plaats. Ik denk dat Skoda rijders met hun keuze niet zo nodig hoeven aan te geven dat ze een belangrijke baan hebben of het erg ver geschopt hebben. Daarom vind ik Skoda een sympathiek merk. En zeker omdat ze prima auto's maken.
(Lijkt me zo even genoeg. !)
Ik vind ook dat motto "Simply Clever" erg op zijn plaats. Ik denk dat Skoda rijders met hun keuze niet zo nodig hoeven aan te geven dat ze een belangrijke baan hebben of het erg ver geschopt hebben. Daarom vind ik Skoda een sympathiek merk. En zeker omdat ze prima auto's maken.
(Lijkt me zo even genoeg. !)