Hallo allemaal;
Na een poosje hier al "rond geneusd" te hebben , besloten om lid te worden van dit uiterst leerzame en vriendelijk forum!
Heb gelijk twee adviezen/tips van dit forum meegenomen in mijn/onze bestelling!
Het roostertje voor de condensor van de airco , wordt bij afl.geplaatst , en wist verder het verschil niet tussen de boordcomputer met wel/geen maxidot, dus wordt een maxidot!
Na jarenlang geen "eigen" auto gehad te hebben , (deed liever alles op een van mijn fietsen) overlegd met mijn man en gezamenlijk besloten dat er weer een eigen karretje moest komen!
Budget bepaald en toen een gang gemaakt langs diverse dealers(showrooms).
Thuis alle folders zitten doorspitten , uiteindelijk bleven er nog 2 a 3 over.
Proefritten gemaakt en de uiteindelijke conclusie was , voor datgene wat ik zocht en waarde aan hecht de Fabia de beste keus is!!!
Dus begin juli is besteld de Fabia HB 1.2 TSI , 86PK , Platin Grey
Als pakket:de Sprint Pro
Extra's : Gordijnairbags, Maxidot , compleet reservewiel, sunset glas achter,, electr. schuif/kanteldak ,stootlijsten, rokerspakket( ahum) ,audiopakket plus.
Wordt verwacht week 1 of week 2 september.
Met vriendelijke groeten;
Fabialous
Na een poosje hier al "rond geneusd" te hebben , besloten om lid te worden van dit uiterst leerzame en vriendelijk forum!
Heb gelijk twee adviezen/tips van dit forum meegenomen in mijn/onze bestelling!
Het roostertje voor de condensor van de airco , wordt bij afl.geplaatst , en wist verder het verschil niet tussen de boordcomputer met wel/geen maxidot, dus wordt een maxidot!
Na jarenlang geen "eigen" auto gehad te hebben , (deed liever alles op een van mijn fietsen) overlegd met mijn man en gezamenlijk besloten dat er weer een eigen karretje moest komen!
Budget bepaald en toen een gang gemaakt langs diverse dealers(showrooms).
Thuis alle folders zitten doorspitten , uiteindelijk bleven er nog 2 a 3 over.
Proefritten gemaakt en de uiteindelijke conclusie was , voor datgene wat ik zocht en waarde aan hecht de Fabia de beste keus is!!!
Dus begin juli is besteld de Fabia HB 1.2 TSI , 86PK , Platin Grey
Als pakket:de Sprint Pro
Extra's : Gordijnairbags, Maxidot , compleet reservewiel, sunset glas achter,, electr. schuif/kanteldak ,stootlijsten, rokerspakket( ahum) ,audiopakket plus.
Wordt verwacht week 1 of week 2 september.
Met vriendelijke groeten;
Fabialous