FF voorstellen

Hallo,mijn naam is René Landman en woon in Schiedam en ben werkzaam in de Koudetechniek.
Na diverse automerken te hebben gehad (Volvo, VW,Mitsubishi,Audi,Nissan)hebben wij besloten om een meer functionele auto te gaan berijden zeker als je in het bezit ben van 2 Berner-Sennehonden.
De keuze voor een Yeti heeft betrekking op het multifunctionele gebruik van de achterbank ,opklappen bij kleine ritjes, verwijderen bij vakantie.
Tevens valt mijn leeftijd in de doelgroep van de Skoda Yeti 50+ en heeft de hogere instap zeker zijn voordelen
Wij zijn sinds kort in het bezit van een Skoda Yeti Elegance Outdoor in de kleur jungle Green Metallic een werkelijk prachtige kleur/uitvoering met als extra optie zwar leder interieur.

Groetjes René

Joske

Forumguru
Welkom op het forum René, ik ben stiekem wel benieuwd naar een paar foto's van je bolide ;) ;)

CDK

Forumguru
Van harte welkom René, leuk dat er weer een Yeti rijder en forumlid bij is!
Heb je nog een plaatje bij dit praatje?
Heb je 6 september iets te doen? Indien nee, klik dan op mijn onderschrift (helaas niet zichtbaar indien je tapatalk gebruikt) misschien een leuk idee om ons in real life te ontmoeten en / of jouw Yeti van wat extra vermogen te voorzien ;)

Dankjulliewel voor de reacties,wij zijn nu bezig met de auto vakantieklaar te maken,dat betekent de achterbank eruit en afdekhoezen erin (voor die 2 monsters)wat is dat trouwens een oplossing zeg die verwijderbare stoelen super je hebt gelijk een badkuip aan ruimte achterin!
Als ik eraan toekom maak ik nog wat foto's en anders in de vakantie.
Gr René

Mettes

Forumguru
Welkom rené,succes met je wagen.
Eveneens een leuke vakantie gewenst met je 2 monsters.
Ikzelf heb hier thuis ook zo een superlief,zwart monster rondlopen.

Zo eerst wat foto's vanaf mijn vakantieadres.
2h6zms3.jpg
11l4plg.jpg

Bovenaan Onderaan