Ff voorstellen

goedendag allen.

Ben al een tijdje op dit prachtige forum en omdat ik niet meer weet of ik me nu wel of niet heb voorgesteld doe ik het bij deze alsnog.

mijn naam is dus Marc Holla ik woon in Duiven en rij in een Skoda Octavia Combi Elegance Automaat uit 2009. Dit is mijn tweede Skoda Combi die ik heb. de vorige was een Combi uit 2003 en heb ik ingeruild op de Combi die ik nu heb met een kilometerstand van ruim 243000 kilometer. en ik hoop dat mijn huidige Combi het net zo goed blijft doen dan mijn vorige.

mocht iemand nog vragen hebben stel ze gerust.

dank allen voor de reacties. Ik had mijn auto altijd bij de Dago (nu Zijm) in onderhoud maar of dat zo blijft weet ik nog niet. Heb steeds meer het gevoel dat ze me een oor aannaaien daar. En naar Hegeman in arnhem daar kom ik noooooooit meer dus denk dat het een vakgarage gaat worden

Cordoba

Forumguru
Welkom Marc, en het forum is ook prima geschikt om goede adressen voor onderhoud uit te wisselen (en slechte ervaringen natuurlijk ook, zodat anderen daar met een boog omheen kunnen).

Octavia32

Forumguru
dank allen voor de reacties. Ik had mijn auto altijd bij de Dago (nu Zijm) in onderhoud maar of dat zo blijft weet ik nog niet. Heb steeds meer het gevoel dat ze me een oor aannaaien daar. En naar Hegeman in arnhem daar kom ik noooooooit meer dus denk dat het een vakgarage gaat worden
Als ik je een tip mag geven, ik woon dan wel in Renkum maar mijn auto's gaan al 10 jaar naar Vruggink in Halle. Vruggink was tot voor kort officieel skoda dealer, en heeft zich afgesplitst van skoda en is nu nog alleen officieel herstel en onderhoudspunt voor skoda.

Maar dit is dan ook mijn persoonlijke mening. Ook ik ben bij hegeman geweest en bij Dago. Maar krijg daar altijd het gevoel dat ik betaal voor het mooie pand en het kostuum van de verkoop medewerker.

Canon-Eye

Forumguru
Maar krijg daar altijd het gevoel dat ik betaal voor het mooie pand en het kostuum van de verkoop medewerker.
Voorschrift van de importeur; zit gewoon in de overheadkosten hoor, en die moeten - zoals in elk normaal niet-gesubsidieerd bedrijf - gewoon door de klant betaald worden.
Zo niet, dan krijg je vroeger of later zo'n berichtje als bv. dit... :pardon:

Bovenaan Onderaan