Ff voorstellen

technobear

Actief lid
Hoi iedereen ff voorstellen. Ik ben Tom, ik ben niet nieuw op deze site. Ik heb ak enkele jaren een octavia rs. Maar sinds dinsdag heeft mijn vrouw een firmawagen gekregen, een skoda superb combi van 2015, ik denk een elegance.

Ik heb een paar vraagjes, ik heb in de auto de productiesticker gevonden met daarop de codes van alle opties en dergelijke, wie weet waar ik ergens welke codes wat betekenen.

Ook vraag ik me af hoe ik mijn tripcomputer moet veranderen van trip1 naar trip2,ik heb maxidot met bediening op het stuur. Volgens de handleiding zou er zoals op mijn octavia een knopje moeten zitten op de hendel van mijn ruitenwisserbediening, doch ni bij deze wagen. Wie helpt?

Grtz
Tom

Joske

Forumguru
Ik denk dat je dit zoekt:
http://vag-codes.info/

2 Kort op het draaiwieltje drukken in het stuur. > sinds start >lange termijn >sinds tanken
dat zou mij verbazen aangezien dit de werkwijze is voor een O3? en Tom een O2 PFL heeft van 2006? ;)

bij wagens zonder stuurwielbediening zit er idd een knop onderaan de ruitenwisserhendel. Maar zonder stuurwielbediening moet je normaal volledig alles kunnen regelen met de knopjes op het stuur. Misschien dat drukken van het draaiwieltje wel degelijk soelaas brengt, naar analogie met de O3.

Cordoba

Forumguru
Welkom Tom. Misschien is het handig om even aan te geven of je vragen betrekking hebben op je eigen O2 of de S3 van de vrouw.

technobear

Actief lid
Het gaat op een S2 van februari 2015, op het wieltje drukken zorgt er inderdaad voor dat ik tussen trip 1 en trip2 kan kiezen, doch in de handleiding stond iets vermeld over tripgeheugen M en S dacht ik. waarbij S tot 9999km of 99uur liep..

@Skoda-MAN bedoel je met "". > sinds start >lange termijn >sinds tanken" dat er 3 tripgeheugens zijn?

Bovenaan Onderaan