Ff voorstellen

Shabba

Forumguru
Ik ben al geruime tijd lid maar moet om een Te Koop aangeboden bericht te kunnen plaatsen mijzelf hier ff voorstellen.

Ik ben Sebastiaan, 35 en kom uit het midden van het land.
Ik heb afgelopen Oktober een nieuwe Fabi Combi gekocht.
Edition versie, laser white, met dab, i.h.v. Passagier stoel, climatronic, elec ramen v+a en rubberen matten. Luxe platen en niet te vergeten 17" twist star velgen.

Naar nu blijkt willen we toch groter gaan rijden. Bij voorkeur superb 2 laatste serie. Dit ivm 3e kindje op komst.

Hij is dus te koop...ik mag nog steeds geen bericht plaatsen???

Nieuwwaarde ruim €20.000,- ik doe hem weg voor €18.000.
Hij heeft 2900km gereden.
Bij een eventuele aankoop is de 2+2 jr garantie inbegrepen. Volgens mij is die overdraagbaar.
Met een setje winterwielen, zie foto bij andere topic.

Geintresseerden kunnen mij een bericht sturen.

Laatst bewerkt:

Shabba

Forumguru
Korte update:

1000km gereden in deze heerlijke auto! Wat een genot.
En wat een leuke dingen zitten er op. Moest heel ff wennen aan de adaptieve xenon koplampen maar wat een feest als je er gewend aan bent. Voetenruimte verlichting instelbaar...hahah nooit gehad en ook direct uitgezet maar toch een feestje.
De subtiele groene ledjes die de middenconsole van net genoeg licht voorziet zodat je nooit echt blind bent...heerlijk gewoon.
Alleen beetje last van een dansende naald...toch ff melden of kanndat geen kwaad??
Nog ff met de winterbanden en dan de 18" eronder...kan niet wachten. Weet iemand of de led achterlichten van de 2014 versie zomaar in een 2012 geplaatst kunnen worden?? :pieker:

Bovenaan Onderaan