FF voorstellen

Dag,
Sinds kort weer terug in een Skoda. na 5 jaar een uitstapje in een I40 weer terug in de Octavia. Even iets kleiner maar een stuk goedkoper, en eigenlijk ook een fijnere auto, strakkere wegligging.

Ik heb deze uit de pool gekozen omdat hier nog 14% bijtelling op is, en ik 'maar' 100.000 kilometer hiermee moet rijden, dus binnen 2 jaar weer een nieuwe mag uitkiezen. :D

Nu op zoek naar wat dakdragers, en een hondenscheidingsrek.. snel naar de bazaar :D

RefleCs

Forumguru
Welkom op ons gezellige en informatieve forum!

Ik heb ook de overstap gemaakt van een i40 maar dan naar de Superb. Wat vond je van de i40?

Welkom op ons gezellige en informatieve forum!

Ik heb ook de overstap gemaakt van een i40 maar dan naar de Superb. Wat vond je van de i40?
De I40 was een heerlijke auto, beetje sloom vergeleken met mijn huidige Octavia, en de Octavia ligt een stukstrakker op de weg. Desalniettemin ik heb er 190.000 heerlijke kilometers in gereden.

RefleCs

Forumguru
De I40 was een heerlijke auto, beetje sloom vergeleken met mijn huidige Octavia, en de Octavia ligt een stukstrakker op de weg. Desalniettemin ik heb er 190.000 heerlijke kilometers in gereden.
Dan heb ik pech gehad wellicht met mijn i40. Heb er heel veel ellende mee gehad. Staat hier ergens een topic over de auto. Ik was blij dat ik de i40 in mocht leveren.

Bovenaan Onderaan