Ff voorstellen

goedendag allen,

Ik ben Daan en ben sinds enige tijd weer een SKODA rijder geworden, mijn vorige Skoda was een Octavia combi 1.9 TDI, nu rijd ik een Skoda fabia combi 1.2 TDI uit 2011.
Ik heb voor deze auto gekozen omdat hij toch wat lichter is dan de Octavia diesels en mijn voorkeur naar "Duitse" auto's gaat.
Hij is voorzien van climate control en de MFD en Amundson radio 4 electrische ramen dus van alle gemakken voorzien.
Ik heb reeds wel de software update ondergaan van de terugroepactie en tot op heden nog geen negatieve ervaringen gemerkt.
Wel de auto laten chippen bij Tunex om toch wat meer vermogen te hebben en dat bevalt me wel, vergeleken voor het chippen, ben geen hardrijder of dergelijke maar net ff dat extra wanneer je het nodig hebt is wel fijn.
Inmiddels al een hoop accessoires aangeschaft zoals rubberen matten, sunnyboy, raamspoilers, en nog meer.
Vind leuk hier op het forum aangezien ik niet de enige ben die het leuk vind om aan z'n auto te knutselen dus hoop nog een hoop te zien van projecten etc.
heb zelf ook nog een aantal dingen die ik wil laten doen of zelf ga doen, maar daar kom ik later op terug.

fijn weekend nog verder

Horkje

Forumguru
Je bent zeker niet de enige die tijd, geld en energie in zijn Skoda stopt.

Benieuwd naar je verdere berichten en foto’s.

En welkom natuurlijk!

Bovenaan Onderaan