Ff voorstellen

hoi beste mede Skoda rijders,

Ik heet Hans ik ben 35 en woon met mijn 2 dochters (7+9) in Rotterdam.
Ik ben nu 8 maanden trotse bezitter van een Skoda Fabia Combi 1.4 MPI uit 2002 en hier begint mijn probleem. Ik zal een nieuw topic maken met het probleem waar ik nu mee zit

Hakar

Donateur
Welkom Hans.
Ik wordt nu doorverbonden naar je probleem.

Edit twee minuten later.
Ik zied geen probleem.
De meesten hier niet trouwens, er wordt hier meer gedacht in oplossingen. :D

Cordoba

Forumguru
Welkom Hans, nog een fotootje van de Fabia, en wat meer gegevens (hatchback, sedan, combi, handbak, automaat, welke uitvoering)?

Laatst bewerkt:
Hoi Cordoba!
Ik heb de Skoda Fabia 1 Combi 1.4 MPI handgeschakeld met een verpletterende 68 PK 50KW. Het is de Comfort uitvoering met alleen voor elektrische ramen, cruise control en airco

Cordoba

Forumguru
Handmatige airco neem ik aan. Ik heb destijds bij mijn F1 er mistlampen voor bijgebouwd, kapjes uit de voorbumper verwijderen, lampen erin, lichtschakelaar vervangen voor een exemplaar met extra uittrekstand voor de mistlichten voor, en dat leverde ook gelijk dimbare dashboardverlichting op. Alleen de draden van de lichtschakelaar naar het instrumentenbord (voor mistlampenverklikkerlampje in de klokken) en het aansluiten van draden op de lichtschakelaar en zekeringplekken toevoegen heb ik door de garage laten doen.
Materiaal was destijds 25 euro per mistlamp(sloop), 40 euro voor de lichtschakelaar(sloop), en iets van 25 euro voor de nieuwe originele stekkers om de mistlampen aan te sluiten.

Onder in mijn post staat een linkje met alle dingen die ik aan mijn F1 heb veranderd, en sommige zaken zoals dubbele verlichting in de kofferbak zijn heel simpel en handig.

Hoi Cordoba,
Ik heb trouwens ook mistlichten zowel voor als achter maar die dubbele verlichting in de kofferbak klinkt heel handig

Bovenaan Onderaan