ff voorstellen

KVoL

Lid
Hoi,

Ff kort:

- Woon in België, Vlaanderen, bij Antwerpen.
- Rij momenteel Skoda Octavia I, 1.9 sdi, bwjr 2003. (foto in profiel).
- Ouders rijden (en ik reed dus dikwijls) Toledo II, 1.9 tdi 110 pk sport.

Greetz.

Hoi welkom! Schreef je nou dat je een sdi hebt?? Da's grappig, die is hier in NL volgens mij nooit leverbaar geweest. Voor nederlandse begrippen heb je dan een exclusief exemplaar :-)!

joergarms

Senior Member
Welcome here!
Een Octavia sdi is hier echt een zeldzaamheid ja, wist niet eens dat die er waren.
Veel plezier hier op het forum.
Groeten.

KVoL

Lid
Tot 2003 kon je in België zowel de combi als de berline als sdi kopen. De combi viel eerst af, paar maanden later de berline. Sinds ergens in 2004 enkel nog tdi. Hij is bijna te koop ... dus als je een uniek stuk wenst te kopen :-).

Red Devil

Actief lid
zal ik me ook nog ff voorstelle dan:tongue:
ben 20 jarige student.. haha lol.. en rijd in skoda fabia comfort uit 2000
mn auto is natuurlijk mijn grote hobby.. ook wel te zien(A) heb nog helehoop plannen dr voor.. maar geld is een probleem hea:tongue:
veel plezier op dit forum!!!

Gieliovd

Forumguru
zal ik me ook nog ff voorstelle dan:tongue:
ben 20 jarige student.. haha lol.. en rijd in skoda fabia comfort uit 2000
mn auto is natuurlijk mijn grote hobby.. ook wel te zien(A) heb nog helehoop plannen dr voor.. maar geld is een probleem hea:tongue:
veel plezier op dit forum!!!
Sheesh???

Ben ik toch ongemerkt gekloond bij geboorte??? Dit klinkt me wel erg bekend in de oren :1884: haha

Ben namelijk zelf 21 jarig student, Fabia Elegance uit 2001, tevens signaalrood, een van mijn hobbies is auto(rijden). Heb grote plannen altijd, maar het geld is het probleem ook een beetje. Het beschikbare geld ervoor dan.

Bovenaan Onderaan