ff voorstellen...

Hallo iedereen!

Ik ben toevallig achter het bestaan van dit forum gekomen; leuk dat zoiets bestaat. Weet je tenminste hoe anderen over bepaalde zaken denken.
Mijn naam is David Goudzwaard, 26 jr, getrouwd en woonachtig in het mooie Zeeland. Sinds kort in het bezit van een nieuwe Octavia: Bevalt erg goed...

Ik verwacht weer een hoop bij te leren. /forum/images/graemlins/laugh.gif <font color="brown"> </font>

Karstieman

Forumguru
Nou, ik geloof dat ik de eerst ben die je welkom gaat heten..

WELKOM ! en ik denk dat we allemaal benieuwd zijn naar een foto van je auto (ik ben vooral benieuwd naar de groene kleur!)

Dutch4x4

Senior Member
Hee, Zeeland met een Belgenkenteken?

Dat groen is trouwens meer blauw/turquoise op mijn scherm. Wonderlijke kleur en niet eens zo lelijk...

En welkom natuurlijk.

rickske

Actief lid
Welkom bij het forum en nu ga ik eens een kijkje nemen naar je foto's. /forum/images/graemlins/wink.gif

vw125

Forumguru
Welkom op het forum en veel plezier met je Octavia /forum/images/graemlins/wink.gif.

Grtz vw125

Joeri

Actief lid
Welkom en proficiat met je kleurkeuze. Deze wordt namelijk niet erg veel gekozen momenteel maar ze is wel erg mooi!

Denk ivm die nummerplaat Nato of diplomaat of zo?

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Welkom en proficiat met je kleurkeuze. Deze wordt namelijk niet erg veel gekozen momenteel maar ze is wel erg mooi!

[/ QUOTE ]
Of fiscaal vluchteling? /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

Of fiscaal vluchteling? /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

Euh......., hou het maar op de Nato dan... /forum/images/graemlins/grin.gif

Joeri

Actief lid
Hmmm denk het niet van die fiscaal vluchteling. Wonen die niet aan de "goudkust" (of zo?) in Lanaken, België dan? /forum/images/graemlins/cool.gif

Bovenaan Onderaan