ff voorstellen

Hallo allemaal,

Ik was aan een nieuwe lease auto toe en mede dank zij alle goede berichten op dit forum heb ik uiteindelijk een Skoda Octavia 2 gekozen!

Vandaag van de dealer bericht gehad dat ik 'm woensdag kan komen halen:yeah:

Dat is nog maar 5 nachtjes slapen...:xyxthumbs:

Groeten

LB151

cvegreen

Forumguru
Welkom op dit leuke forum ,
Je zult je hier niet vervelen , goede raad krijg je hier allom.
Welke uitvoering heb je gekozen ? Welke kleur en zo ?
Dat het om een O2 combi met DSG gaat dat zie ik in je profiel .

Het is een O2 Combi 1.9 TDI Elegance Attractive Business met DSG in het black magic mica.

O.a. voorzien van:
  • Xenon
  • Columbus navigatie
  • Bluetooth carkit
  • PDC voor en achter
  • Donkere ramen
  • Dubbele bodem
Heel compleet dus!!! Ik heb in de keuze o.a. gekeken naar de Volvo V50 en VW Golf Variant. Prijs kwaliteit verhouding van de Skoda steekt hier ver bovenuit! De ervaring bij de dealer heeft de keus zeker positief beinvloed!!! :xyxthumbs:

Bijlagen

• IMAG0053.jpg
    IMAG0053.jpg
    91,6 KB · Weergaven: 17
'n Mooie wagen! Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst. Mijn Skoda is niet de eerste auto waarin ik rijd, maar ik moet zeggen dat zij mij tot op heden wel heel veel genoegen bezorgt.

van inkel

Forumguru
Inderdaad een goede keuze, heb zelf ook naar de variant gekeken. Maar na m'n O1 (waar ik zeer over te spreken was) en dat de variant toch zo'n € 4000,- duurder was, toch voor een O2 gekozen.

Have fun, and many happy skoda miles.

cvegreen

Forumguru
Mooi man , het is een zeer geëerd kleur dat black magic . Die van mij is ook in dat zeer mooie maar o zo snel vuile kleurtje. Ik heb het al eerder gezegd , skoda staat het mooist in donkere kleuren. Mooie optielijst ook .

Bovenaan Onderaan