ff Voorstellen

Al geruime tijd volg ik dit interessante forum. Daarom heb ik me geregistreerd om ook een bijdrage aan dit forum te kunnen leveren.

'k Ben werkzaam in in de ICT en rij na een Opel Vectra en Opel Astra al weer 3,5 jaar in een O2 Combi Ambiente 1.9 TDI (77kW). Naar volle tevredenheid kan ik zeggen!
Recent heb ik bericht gehad dat het leasecontract ten einde loopt. Ben nu in dubio over verlenging of een O2 Combi 1.6TDI Greenline Business....

Rosinfield

† In Memoriam
Welkom! Er zijn vast wel leden die je kunnen helpen uit je dubio! Zou de vraag dan in de desbetreffende rubriek neerleggen.

Rene de Wit

Actief lid
Welkom op het forum, enne je keuze is toch een no brainer? van 25 naar 20% bijtelling en een modernere auto, of zijn er soms factoren die meespelen die je nog niet vermeldt hebt?

Idd, klopt helemaal.
Helaas moet ik voor de GreenLine Business aanzienlijk meer bijbetalen, waardoor de auto me netto meer kost. Bovendien heeft een eventuele overgang naar een andere werkgever opeens flink negatieve financiële consequenties als het contract niet overgenomen zou kunnen worden.
48 maanden is dan best veel .... :winkie:

Waarschijnlijk krijg ik deze week nog te horen of er een hoger leasebudget in zit. Zo ja, dan komt er een nieuwe!
(en dan hopelijk geen lange levertijd)

Bovenaan Onderaan