FF wachten op de nieuwe wagen

Nelis

Lid
Zoo ff copy paste die hap, de tekst staat ook onder de noemer Rapid excuus

Dag leden,

Hier een nieuw lid op het forum.

In verband met de uitbreiding van ons gezin met tegenzin onze huidige wagen laten beoordelen door de Skoda dealer en een verrassend goed bod gekregen wat ons over de streep trok voor de aanschaf van een Skoda Rapid.

Afgelopen woensdag besteld en nu al vragen.

Ik ben goed audiofiel aangelegd dus als de wagen er is (over een week of 6 had de dealer het over :() direct in de garage en alles leeg rausen voor een dikke audio install.

De dealer kon mij nog geen specifieke gegevens leveren over de wagen daar zijn eigen monteurs nog op cursus moesten.

Misschien is er iemand hier die weet waar deze gegevens te verkrijgen zijn.

Het gaat hier om bijvoorbeeld de waardes van de dynamo,de aanwezige electra, doorvoer plekken in het schutbord, waar en watvoor schroef cq boutmateriaal is er gebruikt voor het gehele interieur, plekken en installatie van de airbags en ga zo maar door.

Ik begrijp dat dit vrij specifieke gegevens zijn maar wie weet is er iemand goed ingevoerd in de materie, ik merk het wel.

Anders wordt het dus 6 weken wachten ongeveer en ik houd van voorbereiden vandaar.

Misschien zijn er meer mensen met leuke audioplannen.

Groet van een toekomstige Skoda rijder, zeer benieuwd.

Cordoba

Forumguru
Welkom hier Niels. Volgens mij ben je het 1e forumlid dat een Rapid heeft besteld (zover ik weet, zijn anderen nog niet over de streep voor een Rapid). Je vragen zullen voorlopig dus waarschijnlijk alleen door de professionals beantwoord kunnen worden en nog niet door de hobbyisten.

Nelis

Lid
Welkom hier Niels. Volgens mij ben je het 1e forumlid dat een Rapid heeft besteld (zover ik weet, zijn anderen nog niet over de streep voor een Rapid). Je vragen zullen voorlopig dus waarschijnlijk alleen door de professionals beantwoord kunnen worden en nog niet door de hobbyisten.

Daar had ik al rekening mee gehouden, wachten dus op opgeleide monteurs die mij het nodige papierwerk kunnen verschaffen.

Het inruilbod, de testrit waarbij de motor mij positief opviel en de zee van ruimte in vergelijk met onze huidige wagen (Suzuki Alto 2010) hebben ons over de streep getrokken vandaar. De ruimte voor een zware audio install en dan de kinderwagen en wat er nog meer mee gesleept moet worden voor die kleine van ons beviel ons zeer.

Ik verwacht geen problemen die ik eerder had gelezen ivm distri sys maar toch voor een schappelijk bedrag de garantie verhoogd.

Bedankt voor het welkom en weer een groet.

Niels

Bovenaan Onderaan