Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bedankt voor je reactie maar op deze site staan alle fietsen die Giant in de collectie heeft dus dan weet ik nog niet welke je bij deze actie kado krijgt. Ik dacht misschien heeft iemand er al een kado gekregen bij een nieuwe auto en kan die me vertellen welk type het is.
Stadsfiets is in ieder geval van het type Metro. Welke subtype het is weet ik ook niet precies. Ik ga er echter van uit dat deze ook 24 versnellingen heeft (en dan blijft er slechts 1 Metro type over, de RS1 GTS).
Nog een paar weekjes wachten, dan weet ik het...
Afgelopen vrijdag mijn auto op mogen halen, inclusief fiets en een lekker flesje wijn. Prima service!
Over de nieuwe Skoda zal ik onder "Mijn Auto" binnenkort nog verder uitwijden, maar wat een heerlijke auto en motor (1.8TSI).
De fiets is zoals ik verwachtte (en hoopte) een GIANT METRO RS1.
Een mooie sportieve fiets, met derailleur met 24 versnellingen.
Zie bijlage voor de foto.
Dat is inderdaad een mooie fiets. Ik viel buiten de boot met deze actie omdat hij afliep per 29/8. Nu ben ik daar echter niet zo rouwig meer om omdat ik nu wel kan profiteren van de 1100 euro korting die Skoda geeft op de nog op kenteken te zetten modellen.
Maarruh... veel rijplezier Tad77; zowel in jouw Skoda als op jouw Giant!
Weet je wat het is met een fiets !, je krijgt er zo'n conditie van !
En dan kun je niet eens meer rustig op een stoel zitten omdat je blaren op je billetjes hebt !
Nee als er fiets in het woord staat bij mij dan is het een motorfiets !!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.