Fietser tegen mijn geparkeerde Fabia en motormanagement lampje

NEEN

Nieuw lid
Goededag,

Ik ben nieuw hier en ben al enige tijd Skoda liefhebber, vooral van de Fabia. Dus, nu het volgende:laugh:. Ik heb een 1.4 16v waar het motormanagement lampje al een maand brandt, echter merk ik niks raars aan het gedrag van de auto. Heeft iemand een idee wat het kan zijn?

Wat de fietster betreft...er is een meisje tegen mijn geparkeerde Fabia aangereden omdat ze over dr schouder keek naar mijn buurmans Audi TT. Meisje heeft niks, maar de Fabia wel. De gehele linker zijde moet worden overgespoten. Een duur klusje, 1300 euro. Wat is wijzer? Het verzekeringsgeld innen en de Fabia inruilen tegen een andere of over laten spuiten?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/visie.

Grtz

mmarechal

Actief lid
Hallo, welkom op dit forum! het motor management lampje kan vaak een defecte sensor zijn, maar het is wel verstandig om de storing in elk geval even te laten uitlezen bij de dealer.

Succes!

darkprojectx

Forumguru
hoe hard fietste dat meisje dan wel niet of wat voor fiets met spikes had ze dan?
de gehele zijkant overspuiten lijkt me een tikkie overdreven.. heb je een foto van het geval?

Chatslet

Forumguru
Misschien heeft het meisje of haar ouders een aansprakelijkheidsverzekering? Misschien dat die kan uitkeren bij verkeersschade op de fiets. Anders zou je eens met een lakstift kunnen kijken, die kosten ook de wereld niet. Wordt alleen wel minder mooi.

Bovenaan Onderaan