Fietserdrager achterop Yeti (zonder trekhaak)

Ben

Nieuw lid
Is er iemand die ervaring heeft met een fietsendrager (b.v. Thule 968) die je op de achterklep van de Skoda Yeti kan monteren. Vindt een investering van 700 Euro voor een trekhaak voor alleen af en toe vervoeren te veel.

Multi1100

Actief lid
Ik heb al jaren zo een fietsdrager (niet van thule overigens) en bevalt prima, op allerlei auto gebruikt.

Ben

Nieuw lid
Dat is goed om te lezen, kun je aangeven wat het merk is? En waar je die hebt aangeschaft?

Rosinfield

† In Memoriam
ik heb wel een trekhaak en een fietsendrager. Op de totale aanschaf moet je het bedrag maar snel vergeten, denk ik dan en het bevalt prima. Wist ook niet dat er zoiets bestaat zonder trekhaak. Met een trekhaak heb je er natuurlijk wel meteen en parkeer-assistent bij.

berny

Nieuw lid
Hier in Belgie is het ook zo dat,
indien de fietsendrager op een trekhaak wordt gemonteerd, deze trekhaak dient te worden gekeurd nog voor de 1ste indienststelling. Het voertuig is vervolgens vrijgesteld van keuring tot de dag waarop het 4 jaar oud is.

wanderer

Senior Member
past een Twinny Load fietsdrager op de vaste trekhaak van een Yeti, of zijn daarbij extra hulpstukken nodig?

Bovenaan Onderaan