Fifth gear is fan van de Superb (filmpjes)

MennoW

Forumguru
De heren van tv programma fifth gear zijn behoorlijk fan van de Skoda Superb :thumbsup:
Hier wat filmpjes, have fun!

Laatst bewerkt:

Chrisiewizzie

Forumguru
5th Gear is redelijk zwaar gesponsord door de auto industrie, dus een positieve kritiek zegt me niet zo veel. Erg leuk natuurlijk voor ons Skoda adepten, maar hecht er niet teveel waarde aan.

sitechris

Donateur
Eens, ik denk dat Fifth Gear redelijk objectief is, alhoewel het wel uitmaakt welke reporter de test doet. Ik zie graag Tiff Needell en Jason Plato in actie, die zijn kritisch. Maar die Johnny is echt vreselijk.

Joske

Forumguru
Johnny.. tja, de groene ridder met geitewollen sokken.

Tiff is gewoon een meesterlijke coureur ;) hilarisch als hij rustig een uitleg over de wagen doet en er ondertussen driftend tegen 180 km/u mee door een chicane gaat! :D

Chrisiewizzie

Forumguru
Tiff is echt een held! Toen hij nog bij Top Gear werkte zeiden bijna alle F1 coureurs dat zij wel sneller een rondje kunnen rijden, maar dat niemand zo goed side-ways over een circuit kon als Tiff.

Hij werd natuurlijk wel gepest dat hij nooit verder is gekomen dan een test voor Williams :D

turboturbo

Forumguru
Filmpje 1 en 2 spreken elkaar dan wel tegen: de waarde vermindering zou t.o.v. een Merc C klasse zou een stuk meevallen omdat de Superb only 20 duizend pond in the first place zou kosten. Maar een aangeklede Superb kost al gauw tegen de 40 30 duizend pond, nog maar 3 duizend verwijderd van een Merc E klasse?

Laatst bewerkt:

Noord26

Forumguru
Zet de prijslijsten van vergelijkbaar aangeklede Superb Combi en een Merc-E Estate maar eens naast elkaar.. Want je moet hem ook vergelijken met een E ipv een C klasse. Zoals ze ook in het filmpje doen.

Overigens vandaag weer een stuk gereden in de Merc-E coupe. Maar dat is dan maar een krappe auto. Vooral voorin.

;)

Bovenaan Onderaan