film Superb Combi op Autoweek

cvegreen

Forumguru
Voor zo'n auto wel gammel gemaakt om de achterbank op te klappen , niet ?
Verder lijkt mij dit echt wel een luxe auto hoor , met zo'n auto hoor je niet te raggen vind ik , dus waarom zouden ze hem dan zo maken dat je het wel kan . Dat is een heel mooie auto met een zee van ruimte als je het mij vraagt .

Constant

Erelid
Ik heb vergelijkbare schanieren in mijn Scout, ik ben onwetende wat er mis mee zou zijn. Ik vind het een prima oplossing om in te klappen, alleen het verwijderen uit de schanieren (als je net die extra ruimte nodig hebt) gaat moeilijk.

Gieliovd

Forumguru
Tja, het ziet er natuurlijk allemaal een beetje gammel en goedkoop uit, een paar zwarte metalen stangetjes. Als je daar een mooi systeem voor ontwerpt is het mooier. Maar goed, ik heb het niet nodig.

Leuk filmpje trouwens! Lekker gewoon ;)

Bakkertje

Forumguru
Lekker belangrijk wat voor constructie er voor het zitgedeelte-van-de-achterbank omhoog klappen gemaakt is. Als ik dat 1x in de tijd dat ik met een auto rij gebruik is het veel...

Oh ja, ik denk ook niet dat een 1.8 tsi moeite gaat hebben met een volel bepakking.. maar goed, wel een leuk filmpje!

EdK

Forumguru
Ach en voor degene waar het wel belangrijk is , had het systeem wat de RR heeft een mooie optie geweest voor de SB2
Waarom wel weer toepassen in de Yeti maar niet de SB2 ??

Delight

Actief lid
Prachtige auto....
Als ik er eentje uit die klasse moest kiezen ging toch echt wel voor de Skoda!
Dan neem ik die gammele achterbankconstructie wel voor lief voor die paar keer dat je dat opklapt.

Wasmachineman

Forumguru
Prachtige auto....
Als ik er eentje uit die klasse moest kiezen ging toch echt wel voor de Skoda!
Dan neem ik die gammele achterbankconstructie wel voor lief voor die paar keer dat je dat opklapt.
Nadeel van die mooie grote auto is wel dat je gevraagd wordt door iedereen om verhuizer te spelen. En dus die bank weer neer mag klappen....

Constant

Erelid
Vertel mij wat :icon_smile_dead: Eerst mezelf verhuisd, toen nog twee zusjes geholpen, binnenkort misschien nog even bijspringen bij een vriend. En het is ook een goede auto voor bij de IKEA (wel irritant dat bij de kassa iedereen dezelfde spullen gaat afrekenen, snap er niets van :ahum:).

De laadogen op de vloer vind ik stukken beter dan bij mijn Scout.

Bovenaan Onderaan