Filmpje van de nieuwe Superb Combi

Racer

Lid
Die V6 ziet er wel erg bruut uit met z'n 4 uitlaten....... Klinkt ook goed trouwens!

Racer

mers2k

Nieuw lid
Ik moet zeggen dat dit toch al wel redelijk wat weg heeft van een RS versie met die velgen en uitlaatjes.

Bijlagen

• superb-v6-1.jpg
    superb-v6-1.jpg
    33,3 KB · Weergaven: 51
  • superb-v6-2.jpg
    superb-v6-2.jpg
    17 KB · Weergaven: 54

plaza

Forumguru
Misschien komt er ook nog eens een RS van deze S2 voor de RS liefhebbers ?

Even m'n 200e berichtje plaatsen, en dat is gelijk goed voor een virtuele
traktatie, hier komt ie ............. dit rondje was van mij, ik hoop dat het
pilsje gesmaakt heeft !!! :D

Maar ik heb stille hoop dat er volgend jaar een RS versie komt met de
2.0 TFSI, want zeg nou eerlijk, verkooptecnisch klopt het natuurlijk niet,
er zit een gigantisch gat tussen de 1.8 TSI (160 PK) en de 3.6 V6(260 PK)

Wasmachineman

Forumguru
Mooi, inderdaad tijd voor een biertje !

Zit tegelijk laatste aflevering Gooische Vrouwen te kijken, zo jammer dat deze serie afgelopen is !!! Ik ben toch niet de enige hé....ruim off tpoic trouwens, sorry.

MarcoO2

Forumguru
Even m'n 200e berichtje plaatsen, en dat is gelijk goed voor een virtuele traktatie, hier komt ie ............. dit rondje was van mij, ik hoop dat het pilsje gesmaakt heeft !!! :D

Gefeliciteerd en proost dan maar! :grin: Enne... zelfs de V6 komt nog niet eens in de buurt van wat je nu onder de voet hebt... :D

LenK

Forumguru
Die V6 klinkt mooi :).
Maar mag niet meer hè van de milieu taliban :1439:

Ik zit er over te denken om volgend jaar met vakantie naar de States te gaan en dan nog een keer een V8 te huren (Camaro lijkt me wel vet).
Want ook daar worden de motoren met de mooie sound steeds meer in de ban gedaan om plaats te maken voor 4 cilinders.

Huyzen

Lid

En dan weet ik al wat jij ermee gaat doen, met een 2.0tfsi. :super:

Op de site van JD staat trouwens dat de tuning van de 3.6 van 300 naar 320 pk gaat. Foutje? In de war met de Passat R36 misschien, die heeft standaard 300 pk. Kost ook een kleine 70 mille zie ik. :biggthumpdown:

JinxRS

Lid
Ja erg leuk filmpje. Voor mij staat deze combi (en dan bedoel ik de 3.6) op de short list als mijn RS volgend jaar met pensioen gaat. Dat geluid staat me ook wel aan.

JinxRS

Lid
@racer

Nou ik heb zelf in de 3.6 gereden en die voelt echt niet aan of er lood in de wielen zit. (zoals in het artikel gezegd wordt). Ook de aandrijfkrachten heb ik niets van gemerkt. Juist die 4x4 aandrijving maakt het lekker koersvast. (je hoort ABHD hier trouwens ook niet over .....ook niet in de review op hun site....en die raggen een stuk meer met zo'n bak)

Ik zou niet op de autointernationaal review afgaan.
(lees anders de mijne maar even hier: http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=7641 )

michelover

Forumguru
Weer zo een echt dom verhaal , de auto eerst proberen te rijden als een Ferrari en dan zeggen dat het onderstel niet top is en de prestaties tegenvallen. Laat die lui nou ens een auto testen zoals de auto bedoeld is. Een Superb koop je niet om mee te raggen , tuurlijk iedereen heeft wel even zo een moment maar daar is de auto goed genoeg voor. Als jeelke dag dwars door de bocht wil gaan moet je gewoon en ander type auto nemen , RS bijvoorbeeld of een GTI of zo. En wat is nou de bedoeling van dat laatste stukje om die V6 te laten zien??? Moet dit alles weer goed maken. En dan zeggen dat de sedan uitvoering lelijk is , ja dat vind hij maar er zijn genoeg mensen die hem wel mooi vinden. Kan me zo kwaad maken om dit soort testen.
Maar feit blijft dat die V6 goed klinkt. En ook mijn 1.8TSI heerlijk rijd.

Roel

Lid
Ik ben verkocht; een schitterende wagen. Nu nog wachten wat de meerprijs t.o.v. de Sedan is.

Bovenaan Onderaan