filmpje van mijn getunede octavia

Ralph

Lid
Ik heb even de moeite genomen om mijn getunede skoda octavia 2.0 TDI
op internet te zetten.

Misschien vinden jullie het leuk om deze te bekijken
**** En om natuurlijk even een reactie te geven!!! ****

Gr

Ralph

[video=youtube;N5YhEyhRfP8]http://www.youtube.com/watch?v=N5YhEyhRfP8&feature=PlayList&p=0DA336DC864ADCD5&index=0[/video]

Ralph

Lid
Ja moest toch ff keren, haha
Dat is het nadeel als je telefoon aan het stuur vast geplakt zit......

___JC___

Forumguru
Gaat lekker van zn plek. Die van mij moet hetzelfde gaan maar op een of andere manier ziet het er best snel uit zo op een filmpje..

*Grijpt een rol plakband en zn telefoon en rent naar buiten...*
:)

Dag Ralph,

Indrukwekkend!
Kan jij me uitleggen hoe je het brandstof verbruik in km/l
laat weergeven?

Groeten,

Mark

Hallo Ralph,

Kom net uit de auto na ongeveer 2 uur lopen te pielen, maar ik moet je toch vragen om me op weg te helpen. Bij welke mogelijkheid staat dit?

Alvast bedankt,

Mark

Ralph

Lid
Mark>
Maxidot aanzetten: rechter hendel aan stuurkolom heeft aan het uiteinde een knop zitten, de onderste 3 sec. ingedruk houden........Setup>Units.......

Niels>
Custum getuned door JD engeneering
( vanwaar je vraag ;) ? )

Niels74

Nieuw lid
De diesel = standaard met roetfilter (RS), hatchback, combi was net te duur jammer genoeg, maar deze is specialer / exclusiever. Btw kleur is race blue.

Niels74

Nieuw lid
Overige extra's: met achterruitwisser, automatisch dimmende buitenspiegels, schuif/kanteldak, ander type spoiler (de kleine versie) en kenwood navigatiesysteem inbouw (en dvd'schermpjes in hoofdsteunen voor de kids). Ben nog van plan Zenith 18'' eronder te zetten voor in de zomer, standaard 17'' Zenith voor in de winter.

Bovenaan Onderaan