Fixeerset uit laadruim S2C demonteren. Hoe?

Hallo forum,

Gelijk een vraagje nu ik gisteren de stap naar de S2C gemaakt heb. De eerste indruk is al erg overtuigend. Prettig grote laadruimte maar helaas ook die drempel en onhandige schuifbare fixeerbalk en -band...die zou ik graag niet gehad hebben...

Voert wat ver om 'm dan maar direct weer af te schaffen, vandaar hier de vraag:
,,Kan ik dat fixeersetje demonteren?" Alvast dank voor jullie oplossingen en antwoorden.

(o, en alvast over de taalfout in foto van de gebruikershandleiding, die kan ik niet verhelpen..)

62E7579D-1FB7-4331-8CF1-172A473EBB8B.jpeg

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Zou je jezelf willen voorstellen in het meet en greet gedeelte? Dat word enorm gewaardeerd hier, en dan opent de bazaar waar je Skoda spulletjes in kan kopen en verkopen, en nog andere leuke functies:thumbsup:

Proficiat met je S2C, altijd leuk om extra S2's op het forum te zien:thumbsup:

MaxN

Donateur
Voorstellen wordt zeker gewaardeerd hier.
En ja de telescoopstang en de spanband kunnen er uit.
Er zit in de rail een verbreding via waar je beide kan verwijderen.
Dit weet ik nog van onze vorige S2C die er ook van was voorzien.
Af en toe zelfs erg handig, maar vaak niet nodig, dus lekker onder de vloer bewaren.

Chrisjemol

Forumguru
Wees blij dat je dat hebt! Mijn 2014 S2c heeft het niet (gewichtsbesparing ivm bijtelling) en zou het fijn vinden spullen te fixeren, nu schuift alles de bak door

ook de lage schotjes voor de ‘opbergruimtes’ links en rechts erg onhandig

veel plezier met jouw s2!

Canon-Eye

Forumguru
bijtelling) en zou het fijn vinden spullen te fixeren,
Ik heb ooit eens 2 setjes van 4 kunststof blokjes met klittenband gekocht (bij de Makro, maar ik denk dat elke automaterialenzaak die wel heeft) en dat werkt prima om dozen en kratten te fixeren. Voor andere objecten heb ik sjorbanden die door de sjorogen gelust kunnen worden, alsmede een elastisch bagagenet met 4 clips op de hoeken die in diezelfde sjorogen gehaakt kunnen worden (nog overgehouden van mijn O2c van 2007).
Ik ben allergisch voor losse objecten in de bak... :pardon:

Bovenaan Onderaan