Flitsmeister One

MaxN

Donateur
Voor de fans/gebruikers van Flitsmeister een leuk december cadeau!

Bronnen:
Flitsmeister
Tweakers

Flitsmeister introduceert One-apparaat voor meldingen en starten van app
Flitsmeister brengt de One uit, een apparaat dat gebruikers in hun auto kunnen bevestigen en dat er voor zorgt dat de Flitsmeister-app automatisch start bij het instappen. De prijs van de accessoire is 49,95 euro.

De Flitsmeister One is een klein zwart apparaatje dat gebruikers bijvoorbeeld op het dashboard van hun auto kunnen plakken. Na koppeling met de Flitsmeister-app via bluetooth low energy, zorgt de One er voor dat die software op een smartphone automatisch start bij het instappen.

De One heeft een led en speaker om de automobilist met licht en geluid te kunnen waarschuwen bij controles. De app stuurt daarvoor een signaal naar het apparaatje. Volgens de maker houdt de CR2450-knoopcelbatterij het zo'n twee jaar vol en is deze vervangbaar.

De prijs van de Flitsmeister One is 49,95 euro maar bij het plaatsen van een pre-order is dat tijdelijk 39,95. Het bedrijf is de productie naar eigen zeggen gestart en de levering zou in december beginnen. Het gaat om de eerste hardware van Flitsmeister.

2003139560.jpeg

photo-3.jpg

photo-5.jpg

photo-4.jpg

MaxN

Donateur
Het werkt via bluetooth LE, maar voor iedereen die Apple Carplay of Androidauto gebruikt zal de meerwaarde 0 zijn lijkt me.

Japanese Power

Donateur
Ik gebruik geen ACP, gebruik de BT koppeling voor audio en telefoon en de autostart optie van FM werkt na enkele tientallen meters rijden. Hoef de app niet op te starten (die draait in de achtergrond) en alles gaat vanzelf. Volgens mij dient de app sowieso te draaien op je telefoon bij Flitsmeister One, want daar moet hij de info vandaan halen...

Ik zie hier alleen meerwaarde bij mensen die geen BT in hun auto hebben...
(...en dat zijn ook vaak de mensen die geen Smartphone hebben en al zeker geen FM gebruiken...)

CDK

Forumguru
Ik heb de One gisteren wel besteld, het automatisch starten gaat helaas niet altijd zoals het hoort, ook schakelt het systeem zich wel eens uit terwijl dat niet zou moeten.

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Bij mij werkt het automatisch starten perfect. En de stem ratelt overal doorheen, radio, carkit.....dus perfect.
Wel een aantal meldingen moeten uitzetten, anders heb je wel heel erg veel onderbrekingen van de radio uitzending........ ;)

Rosinfield

† In Memoriam
Bij mij werkt FM niet via app connect (android), die ik ook niet heb laten vrijschakelen. Maar ik heb meer dan genoeg aan de meldings geluidjes welke mijn telefoon doorgeeft.

Japanese Power

Donateur
Ik ben overigens wel benieuwd naar de geluidskwaliteit die uit dit kleine speakertje komt. Als je lekker je muziek vol aan hebt staan wordt het volume van de audio niet gemute en ga je door dat speakertje misschien wel meldingen missen...

Bovenaan Onderaan