Flitspalen op colombus navigatie

klimop

Nieuw lid
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en sinds kort in het bezit van een Octavia III combi. Het is een 1.6 TDI style business met pluspakket. Bouwjaar 2017.

Na alle tips te hebben geprobeerd die op dit forum staan is het (nog) niet gelukt om flitspalen op de Columbus navigatie te zetten.
Zijn er nog tips en tricks om dit toch voor elkaar te krijgen. Wat ik heb gelezen op dit forum en buitenlandse forums heb ik al uitgeprobeerd, maar helaas.
Het liefst heb ik via smartlink flitsmeister op het display, maar dat zal de VAG groep en Apple carplay niet toelaten.

D

Deleted member 24009

Welkom. Flitsmeister gaat helaas niet lukken via CarPlay. Heb jein het topic over navigatie e.d. gekeken? In het Columbus gedeelte heeft laatst iemand wat gepost over flitspalen voor de Amundsen. Misschien werkt dat wel?

klimop

Nieuw lid
Ik heb inderdaad alles geprobeerd, met garmin, tomtom en andere flitspalen, maar steeds foutcode tijdens updaten. Via de Duitse site omgezet, meerdere malen, maar geen succes. Het is toch ondenkbaar dat vag gaat bepalen welke POI er op mogen. Had hiervoor een Focus, daar was het geen probleem.

tist

Actief lid
Op een oudere columbus gaat het hoor, dus zal het op een nieuwe ook kunnen, ik bedoel dan als POI das al.
Geen waarschuwingingen of zo, je moet naar het scherm kijken wil je het opmerken, dat mag wel van vag, bewegende dingen zoals films mag niet van hen !:sterretjes:

Bovenaan Onderaan