fluit geluid

Remco28

Actief lid
Ik heb iets vreemds n.l als ik mijn blower voluit zet(airco niet aan,dus op econ zetten),en ik heb mijn deuren dicht dan hoor ik buiten een hoge fluittoon.
Lijkt wel of die fluittoon bij de achterdeuren vandaan komt.
Ik kwam er toevallig achter toen mijn motor draaide,met de blower vol aan,en ik de ruiten aan het schrappen was.
Ik weet dat het niet goed voor de motor is trouwens,doe het haast nooit zo.
Echter doe je 1 van de portieren open,of de blower zachter is de fluittoon weg.
's avonds is het meestal weg,echt vreemd /forum/images/graemlins/confused.gif
Wie zou heeft een idee wat dit zou kunnen zijn?
Kunnen jullie het ook even testen?
ik denk zelf dat het de wind is(van de blower)die langs de rubbers komt en zo een hoge toon veroorzaken.
Alvast bedankt /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/crazy.gif

Misschien zijn de buren thee aan het zetten en hoor je de fluitketel /forum/images/graemlins/winkie.gif /forum/images/graemlins/koffie.gif

___JC___

Forumguru
Ik heb hier ook last van! Vooral in parkeergarages....ow nee das me turbo..
/forum/images/graemlins/grin.gif

Droopy

Actief lid
Zou het niet kunnen zijn dat de lucht die je in je interieur pompt een weg naar buiten zoekt, en bij je achterdeur zit waarschijk een stukje rubber wat net wat minder dicht om bij het volle vermogen van de aanjager de lucht tot achterin vast te houden (hier wordt normaal de lucht naar buiten gelaten)

rickske

Actief lid
Het best ga je eens langs de dealer dan kan die eens alles nakijken en het defect herstellen,misschien hebben zij hier al ervaringen mee.

Bovenaan Onderaan