Fonzamundo stelt zich voor...

fonzamundo

Forumguru
Alhoewel geen onbekende meer op dit forum, toch nog even voorstellen...

Fonzamundo is de naam (oftewel Fonz @ Mundo) en sinds vandaag trotse eigenaar van een nieuwe OIII Combi Ambition met heel veel opties :yeah: én de fonkelnagelnieuwe 1.0 TSI (volgens de dealer de eerste die hij uitleverde en één van de eersten binnen België :cheer:). Een review volgt nog in het Mijn auto - topic (en ik zal deze proberen bij te werken met bevindingen door de jaren heen).

Jammer genoeg ook vandaag moeten afscheid nemen van de trouwe OI die sinds 2003 mijn vaste vriend was... Maar gezien het nog een "oude" diesel was (1.9 SDI, Euro 3-norm) en de overheden die auto's eruit willen, was het tijd voor iets anders dus :wavecry:

Maar het "oude" is er nog lang niet uit: we hebben thuis ook nog twee VW Kevers staan (beide van 1972) en een VW T2B Westfalia (van 1975). Ik noem het graag een "uit de hand gelopen hobby"!

Ik ben afkomstig van Brugge (België dus) en heb op dit forum ondertussen al veel gelezen en bijgeleerd en hoop in de toekomst ook nuttige bijdragen te mogen leveren!

Cu all around!

Cordoba

Forumguru
Welkom @fonzamundo Veel km's met de O1 gemaakt, of valt dat mee?
De kevers zijn nog Europese kevers, neem ik aan (en dus geen recentere Mexico-kevers).

fonzamundo

Forumguru
Welkom @fonzamundo Veel km's met de O1 gemaakt, of valt dat mee?
De kevers zijn nog Europese kevers, neem ik aan (en dus geen recentere Mexico-kevers).

@Cordoba : iets meer dan 122.000, niet echt veel dus (o.a. ook daarom dat er geen diesel meer komt). Thuis nog een aantal wagens staan, dus het aantal km per jaar wordt verdeeld over alle wagens uiteraard (en de P*geot van de vrouw des huizes)

Idd, het zijn nog oerdegelijke Deutsche Käfer :D

Bovenaan Onderaan