Footwell verlichting zit vast

casejunky

Forumguru
Eff een korte vraag,

Ik heb een kapotte lamp in de footwell verlichting, bij de achterbank.

Maar ik heb werkelijk geen idee hoe die dingen eruit moeten. Iemand idee?

JeSko

Forumguru
Leuk klusje hoor ;)

Met een platte kleine schroevendraaier of interieurtool wrik je de hele unit eruit, aan één zijde van die units zit een lipje waar je achter kan met je platte schroevendraaier of tool, dan vervolgens het voedings kabeltje loskoppelen, daarna plooi je de metalen houders open aan de pinnetjes die het plastic tegenhouden, en daar kan je aan de lampjes. Kan je er gelijk LED in steken ;)

JeSko

Forumguru
Die achterin zijn bij mijn S2 niet anders dan die onder het dashboard :pieker: dus ook met zo'n lipje waar je achter kan met een kleine platte kop.

Malinwa

Senior Member
Bij mijn O3 zaten de footwell units onder de voorstoelen ook veel vaster dan die onder het dashboard. Ik heb na veel wringen de units losgekregen met een kleine platte schroevendraaier. Juist voorzichtig zijn dat je de plastieke kappen niet afbreekt.

JeSko

Forumguru
Die onder de voorstoelen zitten vaster omdat ze in metaal geklikt zitten, die vooraan onder het dashboard zitten in plastic geklikt. Maar de methode om ze los te krijgen is identiek, gewoon je platte schroevendraaier ertussen zetten, en dan rustig wringend draaien met je schroevendraaier, dat deed het hem bij mij.

Bovenaan Onderaan