Foto afneembare trekhaak

creem

Nieuw lid
Iemand een foto van een afneembare trekhaak die gemonteerd zit? En zie je iets van een uitsparing in de bumper als je erachter staat?

Ik heb een afneembare trekhaak, maar er is helemaal niks zichtbaar op het moment dat de trekstang verwijderd is. Zelfs de aansluitdoos is wegklapbaar achter de bumper. Er is geen uitsparing in de bumper aanwezig.

deusjevo

Forumguru
Volgens mijn dealer wordt er niets anders meer gemonteerd ivm kabelboom voor canbus van Jaeger :icon_smile_question

Hoi, Ik heb ook een afneembare trekhaak, en ook bij deze is helemaal niks zichtbaar op het moment dat de trekstang verwijderd is. Er is geen uitsparing in de bumper aanwezig. Volgens mij is het een Westfalia.

hemi24

Forumguru
Als je kunt wachten tot morgen: m'n O2 staat momenteel op de oprit met een tandemaanhanger vol zand...

Model van voor de facelift heeft een uitsparing in de bumper, maar dat zit in het vlakke deel wat weer naar voren loopt en daar zie je eigenlijk niets van als je van achteren kijkt.

Voor zover ik weet is er bij mijn huidige O2 geen uitsparing gemaakt, maar ik zal morgen eens door de knieën.

In mijn geval is het een afneembare Westfalia met 13p Jeager.

Bovenaan Onderaan