Foto dasboard Octavia bij nacht?

Foto dashboard Octavia bij nacht?

Heb gezocht in het forum maar vond alleen een onscherpe foto bij 1 van de leden. Hopelijk heeft iemand hier een scherpere foto van?
Ben benieuwd hoe alle groene klokjes en knopjes er uit zien in het donker.

JinxRS

Lid
TJ

Stuur me effe een PM dan mail ik je wel twee foto's van mijn auto, ik heb er een tijd geleden savonds eens foto's van gemaakt. Het uploaden van foto's is hier niet zo makkelijk (moet bep. size & filesize etc zijn)

TJ

Stuur me effe een PM dan mail ik je wel twee foto's van mijn auto, ik heb er een tijd geleden savonds eens foto's van gemaakt. Het uploaden van foto's is hier niet zo makkelijk (moet bep. size & filesize etc zijn)
PM verstuurd.
Alvast bedankt! :xyxthumbs:

Ad_O2

Lid
Ik weet dat ad5000 bij "onze auto's" een mooie kerstboom heeft staan.
Weet niet of de foto aan je eisen voldoet maar het geeft wel een hele leuke nacht kerst boom :xyxthumbs:
En zijn tuut zit aardig "vol" gelepeld :grin:

vbgarage.php

Frankie

Actief lid
Blijft jammer dat bij de O2 de regelaars/rollers voor de ventilatieroosters niet verlicht zijn. Zou het geheel echt af maken...

ad5000

Actief lid
Ik weet dat ad5000 bij "onze auto's" een mooie kerstboom heeft staan.
Weet niet of de foto aan je eisen voldoet maar het geeft wel een hele leuke nacht kerst boom :xyxthumbs:
En zijn tuut zit aardig "vol" gelepeld :grin:

vbgarage.php

Dank je Ad! Zal ook binnenkort eens een fototje maken als alles "aan staat" deze foto was alleen nadat de follow me home verlichting aan stond.

ad5000

Actief lid
Ach ja het was donker en had ff niets beters te doen dan gelijk maar een fototje te maken....
Het is overigens best lastig een scherpe foto te krijgen zonder flits te gebruiken op mijn camera.

Bijlagen

• DSCN3649.JPG
    DSCN3649.JPG
    67,1 KB · Weergaven: 134

Roel

Lid
En ik maar denken dat een O1 RS een mooie verlichte dash heeft.

Toch hebben die rood verlichte wijzers wel iets.....

JinxRS

Lid
Dashboard RS s`avonds

Ok dan op positief aandringen van TJ :-) bij deze wat plaatjes van mijn dashboard "by night".

Exciter thx voor de link naar de resize tool, maar ik blijf het onhandig vinden.
Effe Offtopic maar waar is het fotoalbum gebleven ?

Bijlagen

• vrs night2.JPG
    vrs night2.JPG
    30,2 KB · Weergaven: 117
  • vrs night1.JPG
    vrs night1.JPG
    26,8 KB · Weergaven: 112
Ok dan op positief aandringen van TJ :-) bij deze wat plaatjes van mijn dashboard "by night".

Exciter thx voor de link naar de resize tool, maar ik blijf het onhandig vinden.
Effe Offtopic maar waar is het fotoalbum gebleven ?
Ha ha, thanx JinxRS!! Mooie plaatjes.

Bovenaan Onderaan