Fotootje van deur aluminium elementje?

Frank

Forumguru
Hallo, ik reed laatst proef in een Ambition (denk ik). Het aluminium (plastic) sierelementje in de de deur had een soort zwarte "bolletjes motief".

Ik (en de SO) vond het spuuglelijk. Nu zouden we wel voor een Elegance gaan, waar je keuze hebt uit "aluminium" en "hout" look.

Als ik voor Alu ga, heb ik dan dezelfde strip, of ziet ie er egaal alu uit in de Elegance? Iemand zou me enorm plezier doen met een mooi fotootje, liefst van in een Elegance...

octaafje IV

Actief lid
Advies: ga eens naar een Nederlandse Skodadealer: deze vertelt je graag in welke uitvoering je een proefrit mag maken en overhandigt je na afloop een boekwerkje (wat wij hier een catalogus noemen) waarin alle verschillende versies van een Skoda Octavia uitvoerig worden afgebeeld. Veel lees & kijkplezier!

Frank

Forumguru
In de folder kan je dat element niet goed zien, en staat voor de Elegance trouwens enkel een foto met het houtwerk

micky

Forumguru
voor die 30 euro heb ik het hout gekozen, maar wel met licht interieur, bij donker interieur had ik ook hout genomen maar in pianolak laten spuiten/dippen of wat dan ook (kost dan wel weer extra, maar donker met hout vind ik persoonlijk wat minder mooi), het standaard zilver is een soort plastic-achtig ribbelig iets als ik het me goed herinner.

Bovenaan Onderaan