Chriscribo
Lid
_
Ik heb het gefixt; LED dagrijverlichting in mijn O2 Combi (model 2005) gebouwd!
Ik was er al langer op uit; S6 led's. Punt 1 te duur, punt 2 onhandige pasvorm. Ook Milotec.de (zie hier) heeft een mooie optie, mij ook te duur (en nog spuitwerk noodzakelijk)...
Nu Hella de serie 'daytime-running-light' heeft, heb ik de LEDayLine dagrijlichten gemonteerd.
De plek waar van inbouw heb ik van Milotec afgekeken. Ach, "beter goed gejat als slecht verzonnen"
Ze passen dan ook precies. Inbouwdiepte van de led is 83mm, 81mm beschikbaar tussen buitenzijde bumper en voorzijde chassiskokerbalk.
Electra is even simpel. Even een geschakelde plus vanaf de zekeringkast, via de kabeldoorvoer in het schutbord, de massa en de derde draad aan het dimlicht solderen en klaar is Kees.
Het kostte mij 5 uurtjes...
Hierbij de foto's:
(met dimlicht brand de Dagrijverlichting op zo'n 15%)
Onder detailfoto's van de inbouw
Als jullie vragen hebben over de inbouw, plaats deze in dit topic!
groetjes, Chris
In de meet-en-greet staan meer van mijn fotos:
http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=9625
_
Ik heb het gefixt; LED dagrijverlichting in mijn O2 Combi (model 2005) gebouwd!
Ik was er al langer op uit; S6 led's. Punt 1 te duur, punt 2 onhandige pasvorm. Ook Milotec.de (zie hier) heeft een mooie optie, mij ook te duur (en nog spuitwerk noodzakelijk)...
Nu Hella de serie 'daytime-running-light' heeft, heb ik de LEDayLine dagrijlichten gemonteerd.
De plek waar van inbouw heb ik van Milotec afgekeken. Ach, "beter goed gejat als slecht verzonnen"
Ze passen dan ook precies. Inbouwdiepte van de led is 83mm, 81mm beschikbaar tussen buitenzijde bumper en voorzijde chassiskokerbalk.
Electra is even simpel. Even een geschakelde plus vanaf de zekeringkast, via de kabeldoorvoer in het schutbord, de massa en de derde draad aan het dimlicht solderen en klaar is Kees.
Het kostte mij 5 uurtjes...
Hierbij de foto's:
(met dimlicht brand de Dagrijverlichting op zo'n 15%)
Onder detailfoto's van de inbouw
Als jullie vragen hebben over de inbouw, plaats deze in dit topic!
groetjes, Chris
In de meet-en-greet staan meer van mijn fotos:
http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=9625
_