Foto's O2 met Milotec onderdelen

poekie

Actief lid
Foto\'s O2 met Milotec onderdelen

Voor de forumgangers die wat extra voorbeelden van Milotec onderdelen zouden willen bij deze.

Aanpassingen:
Milotec front grill boven en onder de kentekenplaat
Achterkant gecleaned, dus geen type aanduiding, geen Skoda embleem en een dubbele uitlaat.
Touareg oplaadbare zaklamp toegevoegd.

Volgende projectje: Bello inbouwen samen met de LRC-100 en de Solisto inbouwen.

I.v.m. het dataverkeer staan de foto's in de fotogalerij en niet in dit bericht.

___JC___

Forumguru
Re: Foto\'s O2 met Milotec onderdelen

Hee dat lijkt mijn auto wel!
Op de trekhaak en het ontbreken van een skodateken achterop na.. /forum/images/graemlins/smile.gif

Waarom heb je het Skoda teken achterop eraf gehaald?
Kan nou niet zeggen dat ik het mooier vind..

poekie

Actief lid

puur optische tuning en persoonlijke smaak.
Ik had hiervoor een Seat Leon en daar had ik het chromen Seat logo achter op het kofferdeksel ook zwart gemaakt en het Seat logo uit de front grill gehaald.
Ik vind nu eenmaal een zwarte auto zonder chroom, zilver of andere accenten het mooiste.

Octaviarijder

Actief lid

Dit is nou het mooie van optische tuning, je kunt het allemaal naar eigen smaak doen. Mijn smaak is het niet, maar dat is dus niet belangrijk.

poekie

Actief lid

Besteld bij Skoda dealer, aangezien het een VAG onderdeel is.
Kost ongeveer 25 euro.

Heeft iemand van dit Forum ervaring met het rechtstreeks bestellen van Milotec-producten via de site van Milotec.de?

Of toch maar beter via de dealer bestellen?

Ik wil zelf de zonneschermpjes voor de achterportieren gaan bestellen.

TDifan

Lid

Heb geprobeerd rechtstreeks te bestellen bij Milotec. Maar...Milotec reageerde niet ook niet na diverse e-mailtjes. Toen maar bij Skodatec besteld rekend bijna dezelfde prijzen, binnen een week alles is huis! Succes!

Erikje

Actief lid

die achterschermen (rollo's) zijn bij de dealer net zo duur als bij Milotec.

dburger

Nieuw lid

Sinds kort ben ik ook in het bezit van een o2 combi en heb ik o.a de Milotec ondergril (3-delig) er op laten zetten.

Ik moet eerlijk bekennen dat het me een beetje tegenvalt. De onderdelen sluiten niet strak aan (op elkaar en de rest van de voorbumper).

De twee buitenste "luchtinlaten" moeten als het ware achter het middelste deel en de mistlamp worden geklikt. Oké ze zitten vast, maar ook niet meer dan dat (ben benieuwd of dit een wasstraat overleefd). Ik zit er nog over te denken om met kleefpasta (voor autoruiten) de delen iets beter vast te zetten (ze moeten er overigens wel weer uit kunnen ivm bevestigen sleepoog; al hoop ik die nooit nodig te hebben /forum/images/graemlins/grin.gif) Ik heb ze eerst maar laten spuiten en er namelijk zelf maar wat racegaas achter gelijmd, want zonder dat is het geen gezicht.

Het middelste gaasdeel staat ook iets schuin, waardoor de zijkant aan de bovenkant iets uitsteekt. Op zich geen ramp, want het zit verder goed vast, maar hierdoor lijkt het er juist op dat de 2 luchtinlaten scheef/niet goed gemonteerd zitten.

Ik had gehoopt op een strakke ondergril, maar dat valt dus een beetje tegen. Enig idee, hoe dit zonder al te ingewikkelde werkzaamheden is te corrigeren?

Bijlagen

• 31643-16 12 05 001.jpg
    31643-16 12 05 001.jpg
    89,4 KB · Weergaven: 40

dburger

Nieuw lid

Net even bij CarGlass geweest en zwarte kleefpasta meegekregen, waarmee zij voor nood autoruiten vastzetten. Plakt zeer goed (zeker met deze warmte).

De ondergril delen er maar eens uitgehaald (dealer had deze gemonteerd). Wat blijkt: het middelste gedeelte wordt als het ware vastgeklemd middels een 8-tal klemmen die aan het gaas vastzitten. Door de bovenste 'klemmen' strakker tegen de voorbumper aan te drukken (wel lastig want er is maar weinig ruimte voor je handen) blijft deze beter op zijn plaats zitten. Vervolgens de kleefpasta op een drietal punten op de luchtinlaten geplakt en deze wederom teruggeplaatst. Zitten nu een stuk steviger vast en doordat het middelste deel ook strakker zit klemt die de 2 luchtinlaten ook meer. Nu maar hopen dat het zo blijft zitten. /forum/images/graemlins/smile.gif

Tallguy

Forumguru

Heb je een foto van voor (zoals hierboven) en daaronder een fot van erna? ben wel benieuwd naar het eindresultaat.

dburger

Nieuw lid

Ik zal vanavond proberen even een fotootje te maken en deze te plaatsen.

Bovenaan Onderaan